English

مرکز مشاوره دانشگاه اصفهان در کشور برتر شد

مرکز مشاوره دانشگاه اصفهان به عنوان مرکز مشاوره نمونه سال 95 در بین دانشگاه های های سراسر کشور معرفی شد.

مرکز مشاوره دانشگاه اصفهان در کشور برتر شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، روابط عمومی دانشگاه اصفهان اعلام کرد: حمید یعقوبی، مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم تحقیقات و فناوری با انتشار نامه ای با معرفی مرکز مشاوره دانشگاه اصفهان به عنوان مرکز مشاوره نمونه سال 95 دانشگاه های کشور از هوشنگ طالبی، رئیس دانشگاه اصفهان در حمایت و پشتیبانی از خدمات بهداشت روانی دانشجویان قدردانی کرد.

مرکز مشاوره دانشگاه اصفهان با هدف ارتقاء سطح بهداشت روانی دانشجویان و پیشگیری از بروز و شیوع آسیب های روانی خدمات خود را به دانشجویان ارائه می کند.

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه اصفهان به ایرنا گفت: این مرکز دارای بخش های مختلف مشاوره، آموزش، پژوهش، سنجش، مددکاری اجتماعی، مشاوره نابینایان و نشریه های علمی و پژوهشی است.

احمد صادقی با اشاره به همکاری بیش از 30 مشاور و روان شناس با این مرکز افزود: در بخش مشاوره در زمینه های تحصیلی، شغلی، ازدواج و خانواده، عاطفی، روانی، حقوقی، ژنتیک و مذهبی مشاوره های لازم به دانشجویان در محل مرکز، خوابگاه ها و دانشکده ها ارائه می شود.

وی با بیان اینکه کارگاه های آموزشی نیز در زمینه های مختلفی مانند مهارت های زندگی و تحصیلی، آموزش پیش از ازدواج، مهارت های شغلی و کاریابی نیز توسط این مرکز برگزار می شود، اظهار کرد: اگر دانشجویی به دلایلی از جمله مشکل های روانشناختی دچار افت تحصیلی شد نیز خدمات مشاوره لازم برای وی در نظر گرفته می شود.

صادقی همچنین درباره مشاوره نابینایان گفت: دانشگاه اصفهان به دانشجویان روشندل خدمات آموزشی مانند تهیه کتاب های گویا، آماده سازی متون به خط بریل، تبدیل کتاب ها به نوار صوتی و لوح فشرده (CD) با امکانات پیشرفته ای در محل دانشکده ادبیات ارائه می کند.

دانشگاه اصفهان با 70 سال قدمت بعنوان یکی از دانشگاه های جامع کشور در رشته های علوم انسانی و علوم پایه دارای حدود 13 هزار دانشجو و 660 عضو هیات علمی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه