English

تأمین استانداردهای لازم در کالاهای ساختمانی از ضروریات است

معاون امور بازرسی و نظارت سازمان صنعت معدن و تجارت کرمانشاه گفت: حفظ سلامت مردم، حمایت از تولید داخلی استان و استفاده از کالای مرغوب در ساخت‌وساز مسکن از عمده اهداف گشت مشترک بازرسی و نظارت بر پروژه‌های عمرانی خواهد بود.

تأمین استانداردهای لازم در کالاهای ساختمانی از ضروریات است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، عباس سجادی راد در جلسه مربوط به تیرچه و یونولیت که در سالن جلسات برگزار شد، افزود: حفظ سلامت مردم، حمایت از تولید داخلی استان و استفاده از کالای مرغوب در ساخت‌وساز مسکن از عمده اهداف گشت مشترک بازرسی و نظارت بر پروژه‌های عمرانی خواهد بود.

سجادی راد تأکید کرد؛ مصرف‌کننده در هر نقطه دنیا مختار است که کالای خود را انتخاب کند، اما تأمین استانداردهای لازم کالاهای ساختمانی از وظایف دستگاه‌های نظارتی بوده که برگزاری گشت‌های مشترک از عمده راه‌کارهای نظارتی بر این موضوع است.

مدیریت بازرسی و نظارت در ادامه افزود: همه دستگاه‌های عضو این جلسه علاوه بر وظایف اجرایی، وظیفه نظارتی نیز دارند و برگزاری گشت مشترک نظارت و بازرسی از پروژه‌های عمرانی با رعایت و اعمال جوانب تخصصی و حقوقی، می‌تواند از صفرتا صد ایمنی و سلامت در استفاده از کالاهای ساختمانی را کنترل نماید.

سجادی راد در خصوص استفاده از کالاهای غیر مرغوب در ساخت‌وساز هشدار داد و افزود: در صورت مشاهده استفاده از کالاهای غیر مرغوب و غیراستاندارد در ساخت پروژه‌های عمرانی با عوامل اجرایی پروژه ازجمله مالک، ناظر، سازنده پروژه و... برخورد قاطع خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه