English

شناسایی ۳۶۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌های لرستان

معاون راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان از شناسایی 360 مورد تخلف ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌های استان خبر داد.

شناسایی 360 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌های لرستان

به گزارش خبرگزاری موج، حبیب جمشیدی در جمع خبرنگاران در بیان عملکرد یکساله 95 به میزان خط کشی، نصب علائم راهداری، پاکسازی حریم راه، نصب تابلوهای اطلاعاتی گردشگری، تعمیرات روشنایی و ... اشاره کرد و افزود: از آنجا که وظیفه نگهداری و ایمن‌سازی ۱٨۲۹.۵کیلومتر آزادراه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی و 6000 کیلومتر راه روستایی برعهده راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان است، در سال 95 اقدامات قابل توجهی در این رابطه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در6 ماهه دوم با ادغام این دو حوزه، شتاب فزاینده‌ای گرفته است، اضافه کرد: در سال 95 بیش از ۴٨۷۰ کیلومتر خط کشی محوری و کناری، 130 کیلومتر تعمیر روشنایی در محورهای اصلی با کمترین هزینه، 118 نقطه پرتصادف در محورهای استان آشکارسازی و اصلاح شده است.

جمشیدی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۱٨۶عدد علائم راهداری در محورهای استان نصب شده است، یادآور شد: نصب 860 مترمربع تابلوی اطلاعاتی و گردشگری، ایمن‌سازی سر گاردیل‌ها و حفاظ‌ها به ۱٨۶۰ عدد، اجرای گاردریل به میزان ۲۴.۸ کیلومتر و تهیه و نصب نیوجرسی به طول ۱۳.۵ کیلومتر بخش دیگری از عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در سال 95 بوده است‌.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان ادامه داد: انجام یک مورد مطالعه ممیزی ایمنی راه، 1000 کیلومتر پاکسازی حریم راه و 10 هزار مترمکعب ریزش‌برداری کنار راه نمونه‌هایی از عملکرد راهداری لرستان بوده است.

وی از شناسایی 360 مورد تخلف ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه خبر داد و افزود: در این رابطه 360 مورد اخطار صادر و 196 مورد به برخورد جدی منتج شده است.

جمشیدی اظهار کرد: اجرای ۷۸.۲ کیلومتر روکش آسفالت، 161 هزار مترمربع لکه‌گیری موضعی سطح ‌راه‌ها با مصرف 137 هزار تن آسفالت و 7000 تن قیر، بخش دیگری از عملکرد اداره کل راهداری استان بوده که توسط معاون راهداری و حمل و نقل جادهای لرستان انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه