English

شهردار بندر بوشهر خبر داد؛

آمادگی کامل شهرداری بوشهر برای اجرای برنامه‌های پایتخت کتاب

شهردار بندر بوشهر از آمادگی کامل شهرداری بوشهر برای اجرای برنامه‌های پایتخت کتاب گفت.

آمادگی کامل شهرداری بوشهر برای اجرای برنامه‌های پایتخت کتاب

به گزارش خبرگزاری موج، شهردار بندر بوشهر درباره اهمیت فرهنگ کتاب و کتابخوانی گفت: کتاب یکی از مهم‌ترین ابزارهای فرهنگی است که همواره عامل مهمی در تضمین رشد و پویایی جوامع بشری بوده و هست.

غلامعلی میگلی‌نژاد با بیان اینکه میزان توجه به کتاب و کتاب خوانی، نشانگر رشد فرهنگی و ملی هر کشور است افزود: بندر بوشهر بندری تاریخی با گذشته‌ای درخشان در زمینه علم و فرهنگ است که شهروندان فهیم آن از گذشته‌های دور تاکنون به علم و دانش نگاه ویژه‌ای داشته و دارند.

وی با پر اهمیت خواندن انتخاب بوشهر به عنوان پایتخت کتاب ایران اظهار داشت: این اتفاقی مهم و مبارک برای گسترش فرهنگ و دانش در سطح نه تنها شهر بوشهر که استان بوشهر است و با برنامه‌ریزی‌های دقیق می‌توان از نتایج مثبت این رویداد بزرگ فرهنگی سود برد.

شهردار بندر بوشهر با اشاره به اینکه کتاب احیا کننده و حافظ اندیشه‌های والا و معرفت انسانی است تصریح کرد: در بوشهر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فروانی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی دارد و مردم دانش دوست آن حتما از این فرصت استثنایی استفاده خواهند کرد.

میگلی‌نژاد از آمادگی شهرداری بوشهر برای اجرای برنامه‌های ویژه طرح پایتخت کتاب خبر داد و افزود: مجموعه شهرداری بندر بوشهر با تمام توان مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان بوشهری هستند و به صورت ویژه‌ای با ارائه برنامه‌های منسجم و هدفمند برای اجرای هر چه بهتر و مطلوب‌تر طرح‌های پایتخت کتاب و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بوشهر فعالیت می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه