English

ارتقاء امنیت کسب‌وکار با همراهی قوه قضائیه و دولت میسر است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) جز از طریق ارتقای امنیت کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری و نیز مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان و مخلان نظام اقتصادی و با همراهی قوه قضائیه و دولت میسر نمی‌شود.

ارتقاء امنیت کسب‌وکار با همراهی قوه قضائیه و دولت میسر است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سردار منوچهر امان‌اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، در مراسم صبحگاه عمومی بیان کرد: استان کرمانشاه به دلیل داشتن موقعیت استراتژیک همواره در معرض پدیده قاچاق کالا و ارز قرار دارد و وضعیت کشورهای همسایه به این مسئله دامن زده است.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال 96 بانام "اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال" گفت: تحقق شعار سال 96 و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) جز از طریق ارتقای امنیت کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری و نیز مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان و مخلان نظام اقتصادی و با همراهی قوه قضائیه و دولت میسر نخواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: در همین راستا پلیس تمام ظرفیت‌ها و امکانات خود را بکار گرفته است و با ارتقای قابلیت‌ها و مهارت‌های تخصصی، فضا را برای وقوع این پدیده شوم ناامن و مسیرها را سخت و غیرقابل‌دسترس می‌کند.

سردار امان‌اللهی خاطرنشان کرد: وظیفه‌شناسی و سلامت کارکنان و حضور به‌موقع در اجرای مأموریت‌ها و نیز حرکت برمدار قانون، رضایت فرمانده کل قوا (مدظله‌العالی) و مردم را در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: مادامی‌که مردم تمایل به خرید کالای غیر ایرانی دارند، انگیزه مجرمان برای کسب سودهای بادآورده، افزایش خواهد یافت و ریشه‌کنی این پدیده مخرب را دست‌نیافتنی خواهد کرد، لذا پلیس در کنار مردم می‌تواند مأموریت‌های مثمر ثمری را به انجام برساند و مسیر ترانزیت کالای قاچاق را ناامن کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه