English

تعمیر و بازسازی بیش از ۳۵۰۰ مسکن مددجویی در مازندران

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: سه هزار و 541 واحد مسکن مددجویان شهری و روستایی تحت حمایت کمیته امداد استان در سال گذشته به ارزش 43میلیاردو 358میلیون ریال تعمیر و بازسازی شده است.

تعمیر و بازسازی بیش از 3500 مسکن مددجویی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، رضا نوروزی با بیان اینکه ایجاد سرپناه و ساخت مسکن مددجویان یکی از مهم ترین دغدغه‌های این نهاد است، گفت: سال گذشته سه هزار و 541 واحد مسکن مددجویان شهری و روستایی تحت حمایت کمیته امداد استان به ارزش 43 میلیارد و 358 میلیون ریال تعمیر و بازسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین بازسازی و تعمیرات مسکن مددجویی به ترتیب در شهرستان های ساری و قائم شهر انجام شده است، افزود: این نهاد در کنار سایر خدمات خود، در امر تامین مسکن مددجویان فعالیت و خدمات قابل توجهی ارائه می کند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با اشاره به شروع احداث 424 واحد مسکن مددجویی در سال گذشته تصریح کرد: تاکنون 194واحد از آن آماده تحویل است و مابقی تا دو ماه آینده به مدجویان تحویل داده خواهد شد.

وی سقف کمک بلاعوض کمیته امداد را در خرید و بازسازی برای مددجویان شهری 150میلیون ریال برشمرد و اظهار کرد: همچنین به مددجویان ساکن در روستا نیز خدمات مختلف عمرانی ارائه شده و سال گذشته هزینه نوسازی 244 واحد مسکن مددجویان روستایی به ارزش 18میلیارد و 69میلیون ریال پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از واحدهای مسکونی توسط کمیته امداد و با همکاری بسیج سازندگی ساخته شد، افزود: قیمت تمام شده برای هر واحد مسکونی به طور میانگین 350 میلیون ریال بود که هزینه ساخت با مساعدت کمیته امداد،بسیج سازندگی،خیّران و آورده مددجویان تامین شد.

مدیرکل کمیته امداد استان مازندران خاطرنشان کرد: دریافت پروانه ساخت و انشعابات آب، برق و گاز برای ساختمان های مددجویی مطابق مصوبه مجلس شورای اسلامی رایگان بوده و مددجویان با معرفی کمیته امداد به ادارات مربوطه، از تسهیلات رایگان برای دریافت انشعابات برخوردار می شوند.

وی گفت: ساخت مسکن، اشتغال و ایجادبسترهای مناسب برای خودکفایی مددجویان ازجمله مهم‌ترین اولویت‌ها و اقدامات کمیته امداد است که امیدواریم با مشارکت و همکاری و همراهی مردم استان ، خیران، گام های موثری در پیشبرد اهداف کمیته امداد که توانمندسازی مددجویان است، برداشته شود.

نوروزی یادآور شد: خیران و نیکوکاران مازندران می توانند از طریق شماره گیری آنی پرداخت #5*3*011*8877*تلفن همراه با وارد کردن مبلغ مورد نظر خود در امر کمک به ساخت مسکن مددجویان با کمیته امداد همکاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه