English

بمناسبت هفته گرافیک شیراز و یاد مرتضی ممیز؛

جشنواره منطقه ای «۱۵/۸۴» تا ۲ اردیبهشت امسال تمدید شد

شیراز- ارسال آثار در بخش طراحی پوستر و تایپوگرافی جشنواره منطقه ای «۱۵/۸۴» تا 2 اردیبهشت ماه امسال تمدید شد.

جشنواره منطقه ای «۱۵/۸۴» تا 2 اردیبهشت امسال تمدید شد

به گزارش خبرگزاری موج، این جشنواره منطقه ای که بمناسبت هفته گرافیک شیراز و گرامیداشت استاد مرتضی ممیز برگزار خواهد شد در 2 بخش انجام می گیرد که شامل طراحی پوستر با موضوع استاد مرتضی ممیز و تایپوگرافی با استفاده از غزلیات سعدی است.

داوری آثار این جشنواره را ایرج میرزاعلیخانی، شهریار اسدی، دامون خانجانزاده، علیرضا مصطفی زاده، صداقت جباری، بهمن فیزابی، محمد علی کریمی پور و محمد رضا هاشمی نژاد برعهده دارند که شرایط ارسال اثر به آن این چنین اعلام شده که پوسترها می‌توانند توسط یک فرد یا گروه، طراحی شده باشند. این درحالیست که آثار شرکت‌کننده در فراخوان، باید اصل بوده و پیش از این منتشر نشده باشند.

برگزار کننده جشنواره منطقه ای «۱۵/۸۴» اعلام داشته که طرح پوستر باید متعلق به خود طراح بوده و از هیچ گونه کپی‌رایتی در آن استفاده نشده باشد . همچنین هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر 2 پوستر مختلف را در هر بخش ارسال نماید، البته ثبت نام و شرکت در جشنواره کاملا رایگان بوده و در انتها نمایشگاهی از آثار برگزیده برپا می شود.

به آثار برتر این جشنواره به ترتیب نفر اول 12 میلیون ریال، نفر دوم 10 میلیون ریال، نفر سوم 7میلیون ریال، نفر چهارم و نفر پنجم 2میلیون ریال، به همراه تندیس و لوح جشنواره اهدا خواهد شد.

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره منطقه ای «۱۵/۸۴» 2 اردیبهشت 1396 است که داوری و اهدا جوایز اردیبهشت امسال انجام می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه