English

در جلسه شورای آموزش و پرورش صومعه سرا مطرح شد؛

فضای اداری آموزش و پرورش صومعه سرا در خور شأن فرهنگیان نیست

جلسه شورای آموزش وپرورش صومعه سرا درحالی برگزار شدکه مسئولان به مطلوب نبودن فضای اداری این نهاد اشاره وآن را درخورشأن فرهنگیان ندانسته و خواستار انتقال به فضای اداری مطلوب تر شدند.

فضای اداری آموزش و پرورش صومعه سرا در خور شأن فرهنگیان نیست

به گزارش خبرگزاری موج، علی فتح اللهی در جلسه شورای آموزش و پرورش که پیش ازظهر شنبه در اداره اموزش و پرورش صومعه سرا برگزار شد با اشاره به نزدیک بودن 12 اردیبهشت ماه هفته و روز معلم، اظهار کرد: نقش معلمان در تربیت و تعلیم انسان ها در سطح جوامع بشری غیرقابل انکار است.

وی با بیان اینکه حفظ شأن ،جایگاه و مقام معلم و فرهنگیان وظیفه همگان است، افزود: آموزش و پرورش صومعه سرا برای تجلیل از مقام شامخ معلمان و فرهنگیان باید برنامه مناسبی تدارک دیده و اجرا کند.

فرماندار صومعه سرا همچنین به نزدیکی برگزاری آزمون کنکور دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: ارتقای کیفی و کمی میزان قبولی دانش آموزان صومعه سرایی در این آزمون باید اولویت مسئولان آموزشی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: باید از هم اکنون برای کنکور سال 97 برنامه ریزی کرده تا خانواده ها، دانش آموز و فرهنگیان و مسئولان آموزشی به نقش های خود برای ارتقای سطح کمی و کیفی میزان قبولی دانش آموزان در این آزمون واقف شوند.

فتح اللهی در ادامه نبود یک فضای اداری مناسب برای آموزش و پرورش صومعه سرا را دور از شأن فرهنگیان این منطقه عنوان و تصریح کرد: براساس بازدیدهای انجام شده از سوی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان تصمیم گیری نهایی در خصوص تغییر این وضعیت برعهده شورای آموزش و پرورش صومعه سرا گذاشته شده است.

وی یادآورشد: در تلاش هستیم تا با بررسی های میدانی و نظرات کارشناسانه بهترین مکان را برای انتقال این واحد اداری تعیین و مراتب کار را انجام دهیم.

فرماندار صومعه سرا همچنین به درخواست تغییر شفیت چند مدرسه این شهر نیز اشاره کرد و افزود: در این باره نیازمند تشکیل یک تیم کارشناسی درباره بررسی تمامی جوانب موضوع هستیم تا براساس آن تصمیمات نهایی در شورای آموزش و پرورش اتخاذ شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه