English

وزیر بهداشت:

همه مسئولان در راستای وحدت و امیدآفرینی باید تلاش کنند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر ایجاد امید در میان مردم گفت: افرادی که ناامیدی را در میان مردم تزریق و القاء می‌کنند باید بدانند که در میدانی که دشمن طراحی کرده بازی می‌کنند.

همه مسئولان در راستای وحدت و امیدآفرینی باید تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در مراسم افتتاح بیمارستان دکتر معاون صحنه در جمع مردم این شهر بر وحدت میان مردم و مسئولان بخصوص وحدت میان قوای سه‌گانه و ایجاد امید تأکید کرد و گفت: همه باید بااخلاق در جهت ساختن کشور و کمک به مردم تلاش کنیم.

قاضی‌زاده هاشمی، به برگزاری انتخابات کشور در ماه آینده اشاره کرد و گفت: انتخابات عرصه تعیین سرنوشت است و ملت ایران همواره حضور حداکثری در انتخابات داشته‌اند.

وی بابیان اینکه ملت ایران درصحنه‌های مختلف انقلاب و تصمیم‌گیری حضور آگاهانه داشته‌اند، گفت: حضور آگاهانه درصحنه منجر به عزت، سعادت و بهروزی ملت می‌شود.

وزیر بهداشت تأکید کرد: با وحدت میان مسئولان و مردم زمینه اشتغال، تولید و رونق اقتصادی فراهم می‌شود.

وی به امنیت موجود در کشور بخصوص در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: ما همواره باید قدردان این امنیت و خدماتی که از طرف نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم ارائه کرده باشیم.

وی در مورد بیمارستان دکتر معاون صحنه نیز گفت: به‌تدریج تجهیزات، امکانات و نیروی متخصص این بیمارستان را تأمین می‌کنیم.

وزیر بهداشت، رهبر انقلاب اسلامی را به‌عنوان فصل الخطاب کشور یادکرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در شرایط سخت به عزت کشور و انقلاب کمک شایانی کرده و ملت همیشه به آینده امیدوار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه