English

باز‌کردن گره از کار مردم باعث رضایت الهی است/ اعتکاف لحظه‌های ناب با خدا بودن

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت:بعد از عبودیت به خدا، باز‌کردن گره از کار مردم باعث رضایت الهی است.

باز‌کردن گره از کار مردم باعث رضایت الهی است/ اعتکاف لحظه‌های ناب با خدا بودن

به گزارش خبرگزاری موج،آیت‌الله سید‌رحیم توکل در جمع معتکفین شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه تک‌تک معتکفین مورد عنایت الهی هستند، گفت: هر چه افکار، رابطه‌ها و نیت‌ها بهتر و عالی‎تر باشد، نزدیکی به خدا بیشتر است و و هر چه افکار، رابطه‌ها و نیت‌ها پایین‌تر باشد، دوری از خدا بیشتر است.

وی با بیان اینکه باسوادی و بی‌سوادی فرد با حرف معلوم می‌شود و راه کشف ایمان در قلب فرد، حال فرد است و ایمان در چشم و زبان و اعمالش معلوم می‌شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه باید در عملکردها به آثار ایمان فرد پی برد و هنگامی که فرد، مؤمن نشود و ایمانش درست نشود، برکات ایمان را به او داده نمی‌شود، خاطر‌نشان کرد: کسی ریشه درخت را نمی‌بیند که سر درخت است و اگر برگ‌ها سرسبز باشد یعنی ریشه درخت سالم هست و میوه و برگ و ساقه با‌نشاط، بیانگر سلامتی ریشه است و برگ‌های زرد و مریض و میوه‌های نامناسب، بیانگر بیماری ریشه درخت است و ایمان فرد هم همین حکم را دارد.

این مسؤول اظهار کرد: اگر بنده خدا شویم، هر کاری انجام دهیم مزد و پاداش دارد و لحظه‌لحظه معتکف، مزد و پاداش دارد.

آیت الله توکل با بیان اینکه هر چه عملکرد‌ها و نیت‌ها خالص‌تر باشد، پاداش‌ها هم بیشتر است، گفت: بعد از عبودیت به خدا، باز‌کردن گره مردم باعث رضایت الهی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه