English

پژوهش زیربنای توسعه است

رئیس مرکز برنامه‌ریزی نوسازی اداری و توسعه فن‌آوری و اطلاعات استانداری کرمانشاه گفت: پژوهش زیربنای توسعه است و مدیران برای توجه به این بخش وظیفه مهمی به عهده‌دارند.

پژوهش زیربنای توسعه است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، معارف فلاحی در جلسه کارگروه تخصصی آموزش و پژوهش استان برگزار شد، افزود: بسیاری از مشکلات با اجرای طرح‌های پژوهشی قابل‌رفع است زیرا پژوهش زیربنای توسعه هر کشور است.

وی خاطرنشان ساخت: دستگاه‌ها برای جذب اعتبار و اجرای طرح‌های پژوهشی باید جدیت داشته باشند و برای اجرای این طرح‌ها از هیچ کوششی فروگذار نباشند.

وی تصریح کرد: مدیران باید ضمن توجه ویژه به طرح‌های پژوهشی، خلاق و نوآور باشند و تلاش کنند تا از حداقل امکانات حداکثر بهره‌وری را برای حل مشکلات داشته باشند.

فلاحی خواستار تنظیم یک شیوه‌نامه برای پایبندی و تعهد همه مدیران برای توجه بیش‌ازپیش به طرح‌های پژوهشی در ادارات ذی‌ربط خود شد و گفت: همه موظف هستند با همدلی و همفکری به اجرای این شیوه‌نامه پایبند باشند و ضمن توجه به اولویت‌های پژوهشی، استفاده از ظرفیت‌های علمی موجود در دانشگاه‌ها را از اولویت‌های کاری خود بدانند تا تحولی اساسی در بخش پژوهش استان رخ دهد.

وی در پایان افزود: اجرای طرح‌های پژوهشی علاوه بر تسریع در مشکلات، منجر به حداکثر بهره‌وری در استفاده از امکانات خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه