English

تقدیر از قهرمانان ورزشی سبب تقویت روحیه آنان می‌شود

مدیر موسسه صلح آفرین اظهار داشت:تقدیر از قهرمانان و ورزشکاران سبب تقویت روحیه آنان و افزایش انگیزه آنان برای حضور در عرصه‌های مختلف ورزشی می‌شود.

تقدیر از قهرمانان ورزشی سبب تقویت روحیه آنان می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، سید بهزاد حسنی در گفت و گویی بیان کرد:ورزشکاران باید بدانند که مسئولان زحمات، تلاش و افتخار آفرینی آنان را می بینند و قدرشناس زحماتشان هستند.

وی گفت:قهرمانان ورزشی الگوهای ارزشمند جوانان کشور در عرصه های فرهنگی ورزشی هستند، لذا مسئولان موظفند تمام تلاش خود را در حمایت از آنان بکار بگیرند.

حسنی یادآورشد:توسعه ورزش و گرایش مردم به ورزش قهرمان و پهلوانی هزینه های سربار دولت را به شدت کاهش می دهد و هرگونه هزینه در عرصه ورزش نوعی سرمایه گذاری در زمینه ارتقای سطح سلامت مردم بوده و نشاط جامعه را تضمین می کند.

مدیر موسسه صلح آفرین خاطرنشان کرد:حمایت از قهرمان ورزشی یکی از راهکارهای اساسی جهت ترغیب نسل جوان به امر ورزش است،توسعه ورزش در واقع توسعه سلامت و فره‍نگ است.

حسنی اظهار داشت: هر چقدر بیشتر به ورزش اهمیت داده شود، به طور قطع شاهد کاهش چشمگیر آسیب‌های اجتماعی و بیماری ها در سطح کشور خواهیم بود که امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی مناسب بتوانیم تا حدودی دغه غه های قهرمان ورزشی را رفع کنیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه