English

صدور ۶۰ هزار کارت الکترونیکی آزمون فنی و حرفه ای در استان اصفهان

بیش از60 هزار کارت الکترونیکی آزمون در استان اصفهان منتظر صدور هستند.

صدور 60 هزار کارت الکترونیکی آزمون فنی و حرفه ای در استان اصفهان

به گزارش خبر گزاری موج از اصفهان، رئیس اداره مؤسسات کارآموزی آزاد ومشارکت های مردمی آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در خصوص صادر نشدن به موقع کارت های الکترونیکی آزمون کارآموزان، اظهار داشت: این مشکل از سال گذشته نیز بوده و در جلسه ای که با حضور نمایندگان آموزشگاه های استان ها در بهمن ماه پایتخت کشور برگزار شد کارگروه هایی برای مجوزهایی ایجاد شده که قابلیت اجرا داشته باشد.

 مصلی نژاد گفت: نحوه همکاری آموزشگاه ها در برگزاری آزمون کتبی و معرفی قبولی ها به آزمون عملی، نحوه توسعه آموزشگاه های آزاد و بهبود و بهسازی پورتال سازمان مطرح شده که اگر این 3 طرح تصویب شود تفاوت زیادی با گذشته خواهیم داشت و آموزشگاه ها از رونق اقتصادی بیشتری برخوردار خواهند شد.

وی باتوجه به اینکه نزدیک به 60 هزار کارت الکترونیکی آزمون در استان اصفهان منتظر صدور هستند، اذعان داشت: اداره سنجش و ارزشیابی مهارت استان به صورت تمام وقت و مستمر در حال پیگیری و انجام کان بوده و امیدواریم بزودی مشکل به طور کامل حل خواهد شد.

مصلی نژاد بااشاره به ابلاغ مدیریت و مربیگری آموزشگاه های آزاد فنی وحرفه ای در استان، گفت: این ابلاغیه ها علاوه بر 6 ماهه می تواند به دوره های یک، دو، سه و پنج ساله نیز صادر شود.

وی باتوجه به طرح خرید خدمات آموزشگاه های فنی و حرفه ای، تصریح کرد: این طرح از سال گذشته عنوان شده و کمیته امداد، بهزیستی و آموزش و پرورش گزینه هایی هستند که آموزشگاه ها می توانند با مراجعه به آنها قرارداد آموزشی منعقد نمایند.

مصلی نژاد با توجه به نزدیک شدن به زمان همایش ملی و بین المللی مهارت و اشتغال، خاطرنشان کرد: تمامی موسسان، مدیران و مربیان آموزشگاه های آزاد با ارائه مقاله در چارچوب محورهای مشخص، همانند سالهای گذشته حضور فعال داشته باشند.

رئیس اداره مؤسسات کارآموزی آزاد و مشارکت های مردمی آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان گفت: از میان تعداد 445 نفر مدیر شرکت کننده در مسابقه ویژه مدیران آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد، مدیران شهرستان دهاقان بالاترین حد نصاب نمره را در استان کسب کرده اند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه