English

رشد واحدهای فناوری اولویت‌، پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: توسعه هسته‌های زیرمجموعه این مراکز در سال جدید در کنار سایر فعالیت‌های شرکت‌های اقتصادی دانش‌بنیان، مراکز تحقیقاتی و طرح‌های برون دانشگاهی جزو اولویت‌های پژوهشی استان است.

رشد واحدهای فناوری اولویت‌، پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه؛ دکتر نوذر قنبری در خصوص تأسیس مراکز رشد واحدهای فناوری در سایر واحدهای استان افزود: تأسیس این مراکز رشد ایجاد بستر مناسب در راستای فعالیت کارآفرینان و از سوی دیگر ایجاد پل ارتباطی بین دانشگاه و جامعه‌ی صنعتی است؛ پس باید برای ایجاد راهکارهای این ارتباط و تعامل بیشتر شرکت‌های زیرمجموعه‌ی مرکز رشد با صنعت و جامعه، تلاش کنیم.

دبیر هیئت‌امنای استان در بخش دیگری از سخنانش تلاش بیشتر همکاران در واحدها و مراکز استان در خصوص اجرا و عملیاتی کردن این مراکز رشد و ایجاد یک فضای رقابتی سالم و کاهش محدودیت‌های سازمانی و حمایت از واحدهای فناوری را برای امکان گسترش فعالیت‌های شرکت‌ها، حضور چابک‌تر آن‌ها در بازار و تجاری‌سازی دستاوردهای پژوهشی را خواستار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در ادامه مرکز آموزشی سما را به همکاری با مرکز رشد فناوری واحدهای مادر در واحد کرمانشاه دعوت کرد تا در قالب تشکیل هسته‌های علمی فعالیت نمایند.

گفتنی است که مرکز رشد واحدهای فناوری واحد کرمانشاه با چهار هسته‌ی برگاب، فکر افزار برتر، اپلیکیشن من و ماژول‌های الکترونیکی و با مدیریت دکتر فرامرز ملکیان از سال 1395 فعالیت می‌کند و امسال نیز با تأسیس مراکز وابسته (اقماری) در واحدهای اسلام‌آباد، کنگاور و صحنه موافقت به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه