English

فرماندار روانسر:

اشتغال اولویت کاری دولت و دغدغه بزرگ شهرستان‌هاست

فرماندار شهرستان روانسر گفت: اولویت کاری دولت بحث اشتغال است و مهم‌ترین دغدغه استان و شهرستان‌ها نیز همین مسئله است و این مهم نیازمند همت آحاد جامعه است.

اشتغال اولویت کاری دولت و دغدغه بزرگ شهرستان‌هاست

حسین ویسمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه افزود: خوداتکایی و تکیه‌بر دانش بومی یکی از عوامل مهم در اجرای فرمایش‌های مقام معظم رهبری در خصوص نام‌گذاری سال جدید با عنوان ((اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال)) است.

وی تصریح کرد: اصلاح تفکر اقتصادی در جامعه فعلی ما، ابتدا با اصلاح الگوی خرید باید صورت پذیرد و برای رسیدن به این هدف باید استفاده از تولیدات داخلی که خود عاملی در خوداتکایی است، مدنظر باشد.

فرماندار روانسر تأکید کرد: اگر می‌خواهیم به رفاه اقتصادی در کشور برسیم باید برای رشد سرمایه‌های ملی تلاش کنیم و این مهم تنها با کاهش واردات و رفتن به سمت‌وسوی صادرات و اتکا به تولیدات داخلی امکان‌پذیر است.

ویسمرادی اظهار داشت: سمت‌وسوی اقتصاد کشور باید به سمت تولیدات داخلی پیش برود و استفاده از کالاهای ایرانی باید برای همه یک اولویت باشد.

وی گفت: دولت برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مصمم است و باید همه تلاش کنیم از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در مسیر توسعه و پیشرفت کشور استفاده کنیم.

مقام عالی دولت در روانسر ادامه داد: با تمام توان خود برای تحقق شعار سال و برنامه‌های دولت خدمتگزار تدبیر و امید تلاش مستمر و برای اعتلای ایرانی سربلند همت مضاعف و کار مضاعف خواهیم داشت.

ویسمرادی گفت: استفاده از تولیدات داخلی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی مهم‌ترین عامل در تحقق رهنمود مقام معظم رهبری در نام‌گذاری امسال است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه