English

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین:

۱۱ کیلو گرم مواد مخدر در قزوین کشف شد

قزوین- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف 11 کیلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در دو عملیات پلیسی در قزوین خبر داد.

۱۱ کیلو گرم مواد مخدر در قزوین کشف شد

سرهنگ بیژن خدایی در گفتگو با خبرگزاری موج اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از کسب خبر ار مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر انتقال مقادیری مواد مخدر توسط شخصی از طریق اتوبوس مسافربری بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر جهت شناسایی و دستگیری قاچاقچی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران در کنترل خودرو های عبوری، اتوبوس مورد نظر را شناسایی و در عوارضی آزاد راه قزوین- زنجان متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان افزود: ماموران پس از متوق کردن اتوبوس از طریق شگرد های خاص پلیسی فرد قاچاقچی را که یک خانم 48 ساله بود شناسایی و دستگیر ومقدار نه کیلوگرم مواد مخدر را که در زیر صندلی در نه بسته در داخل یک کیسه پلاستیکی مخفی کرده بود کشف کردند.

سرهنگ خدایی اضافه کرد: ماموران در اقدامی دیگر پس از کسب خبر از فعالیت یک قاچاقچی در قزوین با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مشخص شد که این قاچاقچی مقادیری موادمخدر خریداری و در یک واحد گاوداری پنهان کرده است.

وی گفت: ماموران با هماهنگی و مجوز قضایی وارد گاوداری شده و در بازرسی از این محل مقدار دو کیلو و 800 گرم تریاک کشف و متهم نیز دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان تصریح کرد : متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه