English

اخبار کوتاه انتظامی استان گلستان

سارق سابقه‌دار در شهرستان آق‌قلا دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان آق‌قلا از دستگیری سارق سابقه‌دار و اعتراف وی به 30 فقره سرقت موتورسیکلت و دیگر سرقت‌ها خبر داد.

سارق سابقه‌دار در شهرستان آق‌قلا دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ مجید زائری اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان آق قلا پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار شدند.

وی افزود: متهم 36 ساله که دارای چندین فقره سابقه کیفری است پس از آزادی از زندان دوباره اقدام به سرقت موتورسیکلت و غیره می‌کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آق‌قلا گفت: ماموران پلیس آگاهی با راهنمایی مالباختگان و رصد محل رفت و آمد متهم سرانجام با هماهنگی مراجع قضائی موفق به دستگیری وی شدند.

وی با اشاره به کشف چهار دستگاه موتورسیکلت و تعداد زیادی اموال سرقتی از منزل متهم تصریح کرد: متهم در تحقیقات تخصصی انجام شده به 30 فقره سرقت موتورسیکلت و دیگر سرقت‌ها اعتراف کرد.

زائری با اشاره به بازسازی صحنه‌های سرقت و شناسایی تعدادی از مالباختگان تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

اعتراف 2 سارق به 46 فقره سرقت از اماکن خصوصی در گلستان

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان از دستگیری دو سارق و اعتراف آنان به 46 فقره سرقت اماکن خصوصی در گرگان خبر داد.

سرهنگ مجتبی مروتی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد مغازه و برخی اماکن خصوصی در شهر گرگان، مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با تشکیل تیمی وی‍ژه تحقیقات، شناسایی و دستگیری عوامل سرقت را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد سارقان با شکستن قفل مغازه هایی که از تجهیزات ایمنی برخوردار نبودند اقدام به سرقت از آنها می کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان ادامه داد: ماموران انتظامی با استفاده از روش‌های نوین پلیسی و اطلاعاتی سرانجام یکی از سارقان را حین سرقت شناسایی و طی یک تعقیب و گریز پلیسی دستگیر کردند که در تحقیقات تخصصی انجام شده ، متهم به سرقت مغازه و اماکن خصوصی با همکاری یکی از همدستانش اعتراف کرد.

مروتی با اشاره به دستگیری دیگر همدست متهم گفت: سارقان در اعتراف های خود به 46 فقره سرقت اماکن خصوصی و مغازه اقرار کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان اظهار کرد: در این خصوص شکات نیز شناسایی و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف 83 دستگاه موتورسیکلت مسروقه در گلستان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان از دستگیری 4 سارق و کشف 83 دستگاه موتورسیکلت مسروقه در راستای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت وسائط نقلیه خبر داد.

سرهنگ مجتبی مروتی گفت: با توجه به افزایش تراکم جمعیت در روزهای پایانی سال در مراکز خرید شهرها و از طرفی سهل‌انگاری برخی از شهروندان در نگهداری وسائط نقلیه فرصت را برای سارقان مهیا می‌کند که با نیات پلید خود اقدام به سرقت وسائط نقلیه فاقد تجهیزات ایمنی کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: در همین راستا پلیس نیز با تقویت گشت‌های انتظامی و به کارگیری توان عملیاتی خود فرصت هرگونه ارتکاب جرم را از سارقان سلب کرد.

وی اظهار داشت: در همین راستا ماموران انتظامی موفق شدند چهار سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار موتورسیکلت را شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان ادامه داد: سارقان سابقه‌دار در تحقیقات تخصصی به سرقت موتورسیکلت فاقد تجهیزات ایمنی از جلوی بانک‌ها، مراکز خرید و زمین‌های کشاورزی اعتراف کردند.

مروتی تصریح کرد: با تلاش ماموران در همین راستا 83 دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و تلاش برای شناسایی مالکان این وسائط نقلیه ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان به منظور پیشگیری از سرقت موتورسیکلت به مالکان این وسیله نقلیه توصیه کرد: وسائل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی بازدارنده مجهز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه