English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان خبر داد:

صادرات شیرخشک اصفهان به روسیه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: با برنامه‌ریزی‌های شکل گرفته شاهد صادرات شیر خشک تولید شده در اصفهان به روسیه و سایر کشورها هستیم.

صادرات شیرخشک اصفهان به روسیه

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، جلسه هماهنگی پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی، ژنتیک و اصلاح نژاد دام با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان و کارشناسان و متخصصان مربوطه برگزار شد.

 در این نشست محسن کریمیان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان اظهار کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند عرصه را برای ارائه آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌ها فراهم کند.

 وی ادامه داد: استان اصفهان در زمینه تولید محصولات پروتئینی همچون مرغ و شیر رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده و موفقیت‌های فراوانی نیز در این بخش کسب شده است برای نمونه در اسفند ماه سال 95 شاهد صادرات شیرخشک تولید شده در سطح استان به کشور روسیه بودیم و این در حالی است که تا چند سال قبل وارد کننده شیر خشک بودیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان خاطر نشان کرد: در مجموع به نظر می‌رسد یکی از اهداف اصلی پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی تمرکز بر مقوله صادرات باشد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه