English

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد:

۲۶۶۰ طرح اشتغالزایی در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو هزار و 660 طرح اشتغال با اعتبار 390 میلیارد ریال سال گذشته در این استان اجرا شد.

2660 طرح اشتغالزایی در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شد

فرید محبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اظهار داشت: در سال 95 در استان کهگیلویه و بویراحمد 6 هزار نفر در دوره‌های مختلف فنی و حرفه‌ای شرکت کرده و آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

وی عنوان کرد: تقویت ساختار مردمی کمیته امداد و اتکا به کمک‌های مردمی به جای کمک‌های دولتی یکی از مهمترین اهداف کمیته امداد بوده که این امر سبب جذب 140 میلیارد ریال کمک‌های مردمی در بخش‌های مختلف این نهاد در سال گذشته شد.

محبی ابراز کرد: توجه ویژه به آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و کار گروهی نیز در این زمینه تشکیل شد.

وی توجه ویژه به مناطق محروم و کمتر برخوردار را در بودجه عملیاتی امداد از دیگر برنامه‌های مهم سال گذشته این نهاد عنوان کرد و گفت: عدالت در توزیع اعتبارات در این بخش از مسائل مهمی بوده که مورد توجه ویژه قرار گرفته و سهم بیشتری از اعتبارات کمیته امداد در مناطق با ضریب محرومیت بالا هزینه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه خودکفایی مددجویان از برنامه‌های اولویت‌دار این نهاد انقلابی است افزود: از هیچ تلاشی برای اشغال مددجویان و نیازمندان این استان دریغ نمی‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه