English

استاندار اصفهان خبر داد:

فرانسه و آلمان بیشترین تعداد گردشگر به اصفهان را دارند

استاندار اصفهان گفت: اکنون از 86 کشور از جمله کشورهای اروپایی گردشگر داریم و مسئولان سایر کشورها نیز علاقه مند به بازدید از اصفهان هستند.

فرانسه و آلمان بیشترین تعداد گردشگر به اصفهان را دارند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، زرگرپور در دیدار با هیات اقتصادی فرانسوی گفت: اصفهان قدمت 10 هزار ساله دارد و چهار بار پایتخت ایران بزرگ بوده است و امروز هم پایتخت فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی و جزو 10 شهر دیدنی دنیاست.

وی با بیان اینکه اصفهان با بیش از پنج میلیون و 200 هزار نفر جمعیت و 107 شهر، صنعتی ترین استان کشور و دومین استان دانشگاهی ایران پس از تهران است ،گفت: استان اصفهان منطقه مناسبی برای سرمایه گذاری سایر کشورهاست.

مقام ارشد استان با اشاره به اینکه فرانسه و آلمان بیشترین تعداد گردشگر به اصفهان را دارند ، گفت : اکنون از 86 کشور از جمله کشورهای اروپایی گردشگر داریم و مسئولان سایر کشورها نیز علاقه مند به بازدید از اصفهان هستند.

استاندار اصفهان افزود: پیش ازبرجام حضور گردشگران در اصفهان کمتر بود ولی اکنون این تعداد افزایش یافته به صورتی که با کمبود امکانات و هتل برای گردشگران خارجی مواجه می شویم.

وی همچنین گفت: اتاق بازرگانی اصفهان قوی ترین اتاق بازرگانی کشور است و ارتباط خوبی با کشورهای دیگر و جایگاه خوبی در اصفهان دارد و از اینکه اتاق های بازرگانی ایران و پاریس ارتباطات خوبی با هم برقرار کرده اند ،خرسندیم.

زرگرپور ادامه داد: برای گسترش همکاری و ارتباط علمی میان دو کشور ایران و فرانسه به ویژه اصفهان و فرانسه آماده ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه