English

رشد ۴۲ درصدی عرضه محصولات فولاد مبارکه اصفهان

عرضه محصولات شرکت فولاد مبارکه اصفهان در بازار داخلی 42 درصد افزایش یافت.

رشد 42 درصدی عرضه محصولات فولاد مبارکه اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به میزان تحویل کالای این شرکت در بازار داخلی با 42 درصد رشد در مقایسه با سال گذشته،  چهار میلیون و 718 هزار تن عنوان کرد و گفت: این میزان رشد با افزایش 22 درصدی تولید و عرضه محصولات و کاهش 13 درصدی حجم صادرات درمقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن محقق شده است.

اکبری افزود: از این میزان سهم محصولات گرم و اسید شویی 68 درصد ، محصولات سرد 17 درصد، محصولات نیمه نهایی از جمله تختال و بار 10 درصد و محصولات پوشش‌دار پنج درصد بوده است.

وی گفت: فعال شدن طرح‌های انتقال آب در سال 95، رونق نسبی در بخش خودرو و سیاست گذاری برای تامین ورق ضخامت زیر سه میلیمتر مورد نیاز بخش لوله و پروفیل ساختمانی، رشد نسبی تقاضای بازار داخل از جمله عوامل افزایش رشد تحویل کالا در بازار داخل است.

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه از تخصیص 28 درصدی محصولات فولاد مبارکه به تولیدکنندگان لوله و پروفیل ساختمانی خبر داد و افزود: از این میزان تحویل کالا در بازار داخل سهم خودروسازان 15 درصد، صنایع فولادی و فلزی 14 درصد، لوله‌های انتقال سیالات 10 درصد و تجهیزات سنگین 8 درصد بوده است که این شرکت ها به عنوان بزرگترین مشتریان فولاد مبارکه مطرح هستند.

 اکبری گفت: برای امسال هم متناسب با رشد ظرفیت های تولید پیش بینی فروش هفت میلیون و 20 هزار تن از محصولات فولاد مبارکه برنامه ریزی شده و برای شرکت های تابعه و زیرمجموعه هم فروش یک میلیون و 400 هزار تن تختال و 570 هزار تن محصولات پوشش دار در دستور کار قرار دارد.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان با تولید بیش از هفت میلیون و 500 هزار تن محصول فولادی بزرگترین تولید کننده فولاد کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی