English

سال ۹۵ محقق شد؛

آموزش بیش از ۵میلیون نفر ساعت در مراکز دولتی فنی و حرفه‌ای کرمانشاه

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: طی سال 95 این سازمان توانسته است 108درصد از تعهدات آموزشی خود در بخش دولتی را محقق سازد.

آموزش بیش از 5میلیون نفر ساعت در مراکز دولتی فنی و حرفه‌ای کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، داود ناصری امید افزود: سال گذشته درمجموع پنج میلیون و 295 هزار نفر ساعت در قالب 25 هزار و 291نفر در مراکز دولتی استان در رشته‌های مختلف آموزش دیدند.

وی با اشاره به اینکه حدود چهار هزار نفر دوره آموزش در قالب انعقاد قرارداد با ادارات و نهادها و به درخواست آن‌ها ارائه‌شده است، گفت: این تعداد دوره به درخواست دانشگاه‌های استان، کمیته امداد امام (ره)، آموزش‌وپرورش و مراکز فنی و صنعتی انجام‌شده است.

او به فعالیت 25 مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در تمام 14 شهرستان استان مرکز دولتی آموزش فنی و حرفه‌ای فعال است.

به گفته او این میزان آموزش در حاشیه شهرها، سکونت‌گاه‌های غیررسمی، کارگاه‌های جوار دانشگاه‌ها، پادگان‌های نظامی، روستاها، ، زندان، صنایع، مراکز درمان اجباری و کارگاه‌های ثابت شهری ارائه‌شده است.

وی اعلام کرد که در مراکز دولتی فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه نزدیک به 500 حرفه آموزش داده می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود به استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان از دوره‌های آموزشی این اداره کل در استان اشاره کرد و گفت: استقبال از رشته‌های مکانیک، برق خودرو، نرم‌افزار، منبت و معرق، آشپزی، برق، الکترونیک، تأسیسات و جوشکاری بیشتر از سایر رشته‌ها است.

ناصری امید، رسالت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان را ارائه آموزش‌های مهارتی به علاقه‌مندان و افراد جویای کار اعلام کرد و افزود: بر اساس بررسی‌های انجام‌شده بیش از 70 درصد افرادی که دوره‌های مهارتی می‌گذرانند و باانگیزه اشتغال آموزش می‌بینند، جذب بازار کار می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه