English

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

نمایشگاه دستاوردها و تولیدات کارگران در کهگیلویه و بویراحمد برپا می‌شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برپایی نمایشگاه دستاوردها و تولیدات کارگران در این استان خبر داد.

نمایشگاه دستاوردها و تولیدات کارگران در کهگیلویه و بویراحمد برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، فتاح محمدی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری هفته کار و کارگر با بیان اینکه مبنایی‌ترین عامل در توسعه کشور و رشد اقتصادی توجه به مسائل کارگری است، اظهار داشت: کارگران در حل معضلات و مشکلات اقتصادی نقش محوری را بر عهده دارند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نهم اردیبهشت به عنوان روز شوراها، عنوان کرد: این انتخاب تجلی اراده مردم برای تعیین سرنوشت خودشان است و ملت غیور ایران با این بینش در انتخابات آینده شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه یازدهم اردیبهشت روز تجلیل از مقام کارگر است، عنوان کرد: خرید کالای داخلی از ارکان مهم حمایت از تولید و تکریم حق کارگران است و باید به این مسئله بیش از گذشته توجه شود.

محمدی دوازدهم اردیبهشت را روز تولید علم و دانش دانست و افزود: هر سه مناسبت روز شوراها، روز کارگر و روز معلم در جای خود اهمیت ویژه‌ای دارند.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود نیازهای جامعه کارگری به صورت کارشناسی شناسایی شده و در راستای رفع این نیازها و ارائه خدمات بهداشتی، رفاهی و تامین ایمنی این جامعه زحمتکش اقدام شود.

محمدی با تاکید بر اینکه در کنار مشکلات جامعه کارگری حوزه کارفرمایی نیز باید دیده شود، عنوان کرد: افزایش حقوق سالیانه کارگران در دولت یازدهم نسبت به کارمندان نشان از توجه دولت به جامعه کار و کارگری است هر چند این افزایش حقوق ناچیز است اما با ارائه خدمات بیشتر باید بستر امید و نشاط را در بین آنها افزایش داد.

وی با اشاره به دغدغه‌های معیشت و امنیت شغلی کارگران، گفت: دستگاه‌ها باید نسبت به توانمند‌سازی کارگران اقدام کنند و نیاز اولیه امروز توجه به حوزه کارگری است و کشور از ظرفیت کارفرمایان نیز برای توسعه و رشد استفاده می‌کند.

محمدی برگزاری مسابقات ورزشی، آموزش‌های فنی، ایمنی و بهداشتی را برای کارگران مناسب دانست و افزود: باید با افزایش تولید و اشتغال زمینه رشد اقتصادی، توسعه و تقویت روحیه امید در جامعه به ویژه نسل جوان را افزایش داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه