English

معاون سیاسی استاندار یزد:

برنامه مناسبتی زمینه‌ساز استفادهٔ انتخاباتی ازامکانات دولتی نباشد

یزد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: برنامه‌های بزرگداشت در آستانه انتخابات زمینه ساز استفاده انتخاباتی از امکانات دولتی و عمومی نباشد.

برنامه مناسبتی زمینه‌ساز استفادهٔ انتخاباتی ازامکانات دولتی نباشد

به گزارش خبرگزاری موج، محمدعلی طالبی ظهر دوشنبه در نشست ستاد بزرگداشت بیست وهشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و پنجاه وچهارمین سالگشت قیام 15 خرداد 42 اظهارداشت: برنامه‌های امسال گرامیداشت پنجم اردیبهشت و 14 و 15 خرداد در آستانهٔ پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری قرار دارد.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد در برنامه‌های این ایام از امکانات و بودجهٔ دولتی و عمومی در راستای اهداف خاص انتخاباتی استفاده نشود تاکید کرد: مسئولان استان برنامه جامع این ایام را تهیه و مسئولان 14 کمیتهٔ ستاد برای نهایی و عملی کردن برنامه‌ها و ماندگار کردن این مناسبت در تاریخ تلاش کنند.

طالبی با تاکید بر اینکه هدف از اجرای برنامه‌ها تبیین مسائل برای قشر جوان جامعه باشد اظهارداشت: برنامه‌های این مناسبت‌ها معطوف به این هدف باشد که امام خمینی (ره) و اندیشه‌های ایشان به مردم به‌ویژه نسل جوان معرفی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد افزود: لازم است برنامه‌های درون استانی شاخص و با نگاهی معطوف به هدف باشد تا قشر کم‌سن وسال جامعه نیز آن‌طور که باید اندیشه‌ها و راه و روش امام خمینی (ره) را بشناسد؛ زیرابه نظر می‌رسد تاکنون دانش‌آموزان و دانشجویان ازآنچه باید از نظام جمهوری اسلامی ایران بدانند محروم شده‌اند.

طالبی بابیان اینکه امسال سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در ماه مبارک رمضان قرار دارد، گفت: سال‌های گذشته اعزام استانی به مرقد امام (ره) در تهران را داشتیم و کمتر به برنامه‌های درون استانی پرداخته می‌شد.

وی گفت: امسال برنامهٔ بیرون استانی و اعزام به مرقد امام خمینی (ره) را نداریم و مقارن شدن این روزها با ایام رمضان، فرصتی فراهم کرده است تا در استان برنامه‌هایی منسجم و باشکوه‌تر برگزار شود.

در این نشست کمیته‌های دانش‌آموزی، دانشجویی، مساجد، بانوان، اطلاع‌رسانی، فضای مجازی، فرهنگی هنری، روحانیون و تشکل‌های دینی، کتاب‌خوانی و کمیتهٔ مراسم برای اجرای برنامه‌های گرامیداشت 14 و 15 خرداد در نظر گرفته شد و بر هدف‌شناسی و مخاطب‌شناسی این برنامه‌ها و مطابقت باروحیهٔ جوانان تأکید شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه