English

به‌منظور ایجاد امنیت برای شهروندان؛

جمع‌آوری معتادان در کرمانشاه تشدید می‌شود

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: معتادان متجاهر و افراد کارتن‌خواب سطح شهر کرمانشاه به‌منظور ایجاد امنیت برای شهروندان و کاهش سرقت جمع‌آوری می‌شوند.

جمع‌آوری معتادان در کرمانشاه تشدید می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سرهنگ رضا شیرزادی توضیح داد: معتادان جمع‌آوری‌شده توسط مأموران انتظامی، به کمپ‌های ترک اعتیاد در سطح حوزه سپرده می‌شوند، تا پس از بهبود به آغوش جامعه و خانواده بازگردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه بابیان اینکه اکثر سرقت‌های خرد سطح شهر توسط معتادان متجاهر انجام می‌شود، گفت: جمع‌آوری این افراد تأثیر بسیاری در کاهش آمار سرقت دارد.

سرهنگ شیرزادی ادامه داد: علاوه بر معتادان متجاهر، افراد کارتن‌خواب و بی‌خانمان نیز از سطح شهر جمع‌آوری و با کمک سایر سازمان‌های متولی و همسو در گرمخانه‌ها اسکان داده خواهند شد.

وی یادآور شد: زمستان سال ۹۵ تمامی افراد بیخانمان سطح شهر کرمانشاه توسط مأموران انتظامی جمع‌آوری و در گرمخانه‌ها ساماندهی شدند، تا شب‌های سرد زمستانی را کسی در خیابان سپری نکند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تأکید کرد: به گشت‌های یگان امداد، مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و کلانتری‌های سطح شهرستان کرمانشاه مأموریت داده‌شده که در صورت مشاهده معتادان متجاهر نسبت به دستگیری آنان اقدام کنند.

سرهنگ شیرزادی مبارزه با سوداگران مرگ را یکی از اولویت‌های اصلی انتظامی شهرستان کرمانشاه دانست و تصریح کرد: پلیس با جدید هرچه بیشتر باعرضه کنندگان مواد مخدر برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه بابیان اینکه تمامی دستگاه‌ها باید درزمینهٔ ریشه‌کن کردن اعتیاد اقدام کنند، گفت: مهم‌ترین راهکار برای مبارزه با مواد مخدر کاهش تقاضای آن به‌وسیله آموزش و فرهنگ‌سازی است.

سرهنگ شیرزادی خانواده‌ها را مهم‌ترین پایگاه برای مبارزه با اعتیاد دانست و اظهار داشت: باید به‌خوبی جوانان و نوجوانان را با مضرات مواد مخدر آشنا کنیم تا از گرایش آنان به این بلای خانمان‌سوز جلوگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه