English

اگر دولت اجازه بدهد؛

عملیات اجرایی پتروشیمی چهارم در کرمانشاه شروع می شود

رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه گفت: تمام‌کارهای پتروشیمی در اسلام‌آباد غرب انجام و مجوزهای قانونی موردنیاز آن اخذشده است.

عملیات اجرایی پتروشیمی چهارم در کرمانشاه شروع می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، جهانبخش شکری در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پتروشیمی چهارم کرمانشاه بابیان این مطلب که بخشی از سرمایه این پروژه از طریق فاینانس خارجی تأمین‌شده است، اظهار کرد: با موافقت نهایی دولت، عملیات اجرایی پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی اسلام‌آباد غرب آغاز بکار می‌کند.

وی در ادامه از وجود 240 واحد صنعتی غیرفعال در استان خبر داد و افزود: 23 واحد صنعتی راکد در سال 94 و 67 واحد نیز در سال گذشته فعال‌شده و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امسال نیز مشکل 50 واحد دیگر رفع شود و به چرخه تولید بازگردند.

رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه تصریح کرد: سه واحد صنعتی نیز فقط با مداخله خانه صنعت و معدن به چرخه فعالیت بازگشتند که این واحدها بیش از 110 نفر اشتغال‌زایی داشتند.

رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه باید به سرمایه‌گذاران برای آمدن به کرمانشاه امتیاز بدهیم، خاطرنشان کرد: این امتیاز می‌تواند معافیت‌های مالیاتی 10 ساله، معافیت‌های تأمین اجتماعی، تغییر کاربری با نرخ پایین، تسهیلات کم‌بهره و ... باشد.

شکری همکاری نمایندگان مجلس، دولتمردان، بانک‌ها و ... را برای حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در استان ضروری خواند و ادامه داد: متأسفانه چون در استان ما تعداد صنایع کم است، سخت‌گیری بیشتری نسبت به این صنایع اعمال می‌شود و قوانین دست و پاگیر است.

وی گفت: امسال برنامه داریم تعامل بیشتری با بانک‌ها داشته باشیم، ارتباط صنایع با یکدیگر و با دستگاه‌های اجرایی را فراهم کنیم، صنایع را با قوانین آشنا کنیم و حمایت بیشتری از بخش ورزش داشته باشیم.

رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه همچنین از برنامه‌ریزی برای چاپ کتاب " سیمای صنعت استان کرمانشاه" هم خبر داد که اطلاعات جامعی از صنایع استان در آن درج می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه