English

در کرمانشاه؛

شش واحد تولیدی مهم امسال به بهره‌برداری می‌رسند

استاندار کرمانشاه از به بهره‌برداری رسیدن 6 واحد مهم تولیدی در بخش صنعت طی سال جاری خبر داد.

شش واحد تولیدی مهم امسال به بهره‌برداری می‌رسند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، دکتر رازانی اظهار داشت: روند احداث یک مجموعه پروژه‌های مهم تولیدی در بخش‌های مختلفی مانند کشاورزی، گردشگری و صنعتی از سال‌های گذشته در استان آغازشده است.

استاندار کرمانشاه افزود: تعداد قابل‌توجهی از این واحدهای تولیدی در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و مردم استان از مزایای این مجموعه‌ها که شامل افزایش تولید داخلی و اشتغال هست برخوردار خواهند شد.

این مقام عالی استان با اعلام این خبر که در بخش صنعت شاهد آغاز بهره‌برداری 6 واحد تولیدی مهم خواهیم بود در ادامه اظهار داشت: ایران‌خودرو صحنه، کارخانه ایلیا ذرت، تولید فولاد صحنه و قوطی سازی ازجمله واحدهایی هست که در سال جاری به بهره‌برداری ی رسند و درمجموع برای حدود 1400 نفر از جوانان جویای کار کرمانشاهی ایجاد اشتغال می‌کنند.

دکتر رازانی افزود: فاز اول طرح عظیم گرمسیری نیز به‌زودی افتتاح می‌شود که با اجرای این طرح شاهد تحول عظیمی در عرصه کشاورزی شهرستان‌های مرزی در مناطق گرمسیری استان خواهیم بود و همچنین منابع آبی حاصل از این طرح بستر اجرای ده‌ها طرح عظیم در حوزه کشاورزی را فراهم خواهد کرد.

وی عنوان کرد: مجموع فعالیت‌ها در بخش صنعت استان زمینه و بستر ایجاد 18 هزار شغل در سال 96 را فراهم می‌کند. در سال 95 نیز در حدود 12 هزار شغل در بخش‌های مختلف این حوزه ایجاد شده است که این روند با شتاب بیشتری دنبال می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه