English

رئیس اداره مشترکین همراه اول مخابرات منطقه اصفهان:

همراه اول ، جزئیات خدمات مبتنی بر محتوا را شفاف کرد

رئیس اداره مشترکین همراه اول مخابرات منطقه اصفهان گفت: خدمات مبتنی بر محتوا نام جدید خدمات ارزش افزوده است که فقط از سوی خود مشترک می تواند فعال شود .

همراه اول ، جزئیات خدمات مبتنی بر محتوا را شفاف کرد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، صبایی اظهار داشت: اخبار بازی وسرگرمی ، مسابقه ، محتوای مذهبی ، آموزشی ،  اطلاع رسانی ، بهداشت وسلامت جزو خدمات مبتنی بر محتوا یا ارزش افزوده پیامکی قرار می گیرند و پیمانکار ارایه کننده خدمات محتوایی طرف قرار داد با اپراتور تلفن همراه قبل از شروع ارایه این خدمات، از طریق ارسال پیامک در مورد این خدمات از مشترک سئوال کرده ودر صورت تایید مشترک آن را فعال می کنند.

وی افزود: سرویس هایی همچون پیش بینی مسابقات و حمایت از تیم های ورزشی ، دریافت جملات کوتاه و آزمون ها و دانستنی ها ازجمله خدمات مبتنی بر محتوا محسوب می شوند و مشترکین همراه اول می توانند با ارسال پیامک بدون متن به شماره 800 یا شماره گیری کد(#800*) سرویس های محتوایی فعال خود را مشاهده ودر صورت تمایل نسبت به قطع آن اقدام کنند .

صبایی گفت : ردیفی که در قبوض تحت عنوان " سایر هزینه ها " مشاهده می شود بیانگر مبلغ خدماتی است که مشترکان از دفاترخدماتی یا سامانه های پاسخگویی دریافت می کنند که با کد عددی مشخص شده و مشترکان اپراتور همراه اول می توانند با مراجعه به پورتال این شرکت ( سایت همراه اول - تعرفه - سیم کارت دایمی ) ویا سامانه   " همراه من " از جزئیات هزینه مورد نظر اطلاع یابند .

رئیس اداره مشترکین همراه اول مخابرات منطقه اصفهان اظهار داشت : همراه اولی ها در صورت بروز هرگونه خطا در فعال سازی یا غیرفعال سازی سرویس ها می توانند از طریق خط همراه اول با شماره 9990 (بصورت رایگان ) وبا سایر خطوط با شماره  9129990 تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه