English

در دولت یازدهم صورت گرفت؛

۴۹۸ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حوزه ارتباطات در گلستان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان اظهار کرد: از ابتدای کار دولت یازدهم تاکنون 498 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حوزه ارتباطات انجام شده است.

498 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حوزه ارتباطات در گلستان

به گزارش خبرگزاری موج، حسین مومنی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال استان، از نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد و گفت: در این دولت شاهد توسعه زیرساخت های ICT و همچنین کسب و کار و اشتغال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان بودیم.

وی افزود: شبکه انتقال اطلاعات گلستان از 140 گیگابایت در ابتدای دولت با افزایش بیش از چهار برابر به 640 گیگابایت رسیده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان تصریح کرد: تعداد شهرهای استان در استفاده از اینترنت نسل سه و چهار در ابتدای این دولت صفر بوده و هم اکنون به 21 شهر رسیده است.

مومنی خاطرنشان کرد: فیبرنوری استان از 161 کیلومتر در ابتدای دولت به یک هزار و 330 کیلومتر رسیده و تعداد روستاهای بهره مند استان از این شبکه از 145 روستا به 861 روستا رسیده است.

وی با بیان اینکه پهنای باند مصرفی استان با افزایش 6 برابری از 4.57 به 28 رسیده است، اضافه کرد: از ابتدای دولت تاکنون 498 میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه ارتباطات انجام شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان در پایان خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود تا پایان دولت 145 میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید در این حوزه انجام شود که در این سفر 125 میلیارد تومان سرمایه گذاری به بهره برداری رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه