English

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان:

بیش از دوسوم معلولیت‌ها بر اثر حوادث ایجاد می‌گردد

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با حضور در انجمن حمایت از بیماران آسیب نخاعی گفت: بیش از دوسوم معلولیت‌ها بر اثر حوادث ایجاد می‌گردد.

بیش از دوسوم معلولیت‌ها بر اثر حوادث ایجاد می‌گردد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، صادقی گفت: آمارها نشان می‌دهد که بیش از دوسوم معلولیت‌ها بر اثر حوادث ایجاد می‌گردد. همین امر نشان می‌دهد که ما در کنار همدیگر باید برای کاهش ابتلای افراد جامعه به معلولیت‌ها، تمام تلاش خود را بکار گیریم.

وی افزود: بهزیستی استان در سال‌های اخیر بویژه دو سه سال گذشته درحیطه پیشگیری از معلولیت‌های ژنتیکی و ارثی اقدامات آموزشی و آگاه‌سازی مناسبی انجام داده است و به دنبال کاهش پیشگیری از معلولیت‌های حادثه‌ای با عزمی ملی و عمومی است.

صادقی بیان کرد: در سال گذشته به همت خیرین، تمام توان خود را در حمایت و ایجاد ساختار مناسب برای درمان، توانبخشی و بازتوانی افراد دارای آسیب نخاعی به کار گرفتیم که ساختمان جدید انجمن با امکانات بسیار خوب در همین راستا افتتاح شد و باید اذعان داشت که هیئت امناء، هیئت مدیره و مدیرعامل این انجمن، تمام توان خود را بکار گرفته‌اند که بهترین امکانات حمایتی، توانبخشی و بازتوانی را برای اعضا فراهم کنند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: در سال گذشته برای هزینه حق پرستاری، کمک هزینه نگهداری در منزل، تهیه وسایل کمک توانبخشی، کمک‌های موردی، تهیه وسایل پانسمان و سونداژ و طرح توانمندسازی 1561 فرد دچار آسیب نخاعی تحت پوشش بهزیستی استان بیش از پنجاه میلیارد ریال هزینه شد و امیدوارم امسال با تصویب قانون جامع حمایت از معلولان، همراهی و حضور فعال انجمن‌ها، گسترش مناسب‌سازی شهری و بهبود شرایط شغلی؛ رضایتمندی و امید به زندگی بهتری برای جامعه هدف ایجاد کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه