English

با برگزاری مجمع انتخاباتی؛

سهیلا چراغی رئیس هیات کاراته استان کردستان شد

سنندج - با برگزاری مجمع انتخاباتی و کسب 12 رای در دور دوم سهیلا چراغی رئیس هیات کاراته استان کردستان شد.

سهیلا چراغی رئیس هیات کاراته استان کردستان شد

به گزارش خبرگزاری موج، مجمع انتخابات رئیس هیات کاراته استان کردستان با حضور دبیر فدراسیون در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان برگزار شد.

انتخابات هیات کاراته استان کردستان که مقرر بود با حضور هفت کاندید بر گزار شود امروز با حضور چهار کاندید آغاز شد.

سهیلا چراغی، فرشاد جلالی، فخرالدین شیخ احمدی و حمیدرضا سامانی به‌عنوان نامزد های باقی مانده احراز پست ریاست هیات هر کدام به مدت 10 دقیقه به بیان اهداف خود پرداختند.

مجمع انتخابات هیات کاراته استان با حضور 17 عضو برگزار شد که پس از شمارش آرا در دور اول سهیلا چراغی هشت رای، حمیدرضا سامانی دو رای و فخرالدین شیخ احمدی هفت رای را کسب کردند.

بر اساس قوانین مجامع ورزشی کاندیدا های انتخاب شده می بایست یک رای بیشتر از نصف اعضای حاضر در مجمع را کسب کنند که طبق این قانون، انتخابات بین دو نفری که بیشترین رای را کسب کرده بودند، به دور دوم کشیده شد.

در نهایت میان سهیلا چراغی و فخرالدین شیخ احمدی دو نامزد دور دوم انتخابات رای گیری انجام گرفت که سهیلا چراغی که خود نیز نایب رئیس هیات گذشته بود توانست با کسب 12 رای برای چهار سال آینده سکان این هیات را برعهده بگیرد و دومین بانویی باشد که در کشور به عنوان رئیس هیات کاراته انتخاب می‌شود.

سهیلا چراغی در بیان اهداف خود برای احراز این پست با بیان اینکه اعتبار مالی تنها مشکل موجود نیست، گفت: در ابتدا باید دوستی و تعامل در هیات میان اعضا بوجود آید تا در آینده برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات از استانی و گرفتن میزبانی مسابقات کشوری و معرفی ورزشکاران در رده های بین المللی در دستور کار قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه