English

برای حل معضل بزرگ اعتیاد در کرمانشاه اعتبارات ویژه کشوری تصویب‌شده است

استاندار کرمانشاه گفت: در راستای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در استان از سوی رئیس‌جمهوری در سفر به کرمانشاه 50 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده‌شده است.

برای حل معضل بزرگ اعتیاد در کرمانشاه اعتبارات ویژه کشوری تصویب‌شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، اسدالله رازانی در جلسه مشترک شورای مبارزه با مواد مخدر و بررسی آسیب‌های اجتماعی که به ریاست رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: بسته پیشنهادی مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در سفر رئیس‌جمهور تقدیم ایشان شد و پس‌ازآن در سفر آقای نوبخت به استان اعتبار آن مورد تصویب قرار گرفت.

وی گفت: طی سالیان متمادی کرمانشاه درزمینهٔ آسیب‌های اجتماعی رنج‌های زیادی را متحمل شده و خسارت‌هایی نیز دیده است اما خوشبختانه طی سه چهار سال اخیر اقدام‌های بسیار خوبی در این راستا صورت گرفته است.

استاندار کرمانشاه بابیان این مطلب که نوروز امسال 1200 معتاد از سطح استان جمع‌آوری شدند، خاطرنشان ساخت: باوجودی که ظرفیت اردوگاهی استان در حوزه مبارزه با اعتیاد محدود بود، به‌سرعت برای افزایش این ظرفیت تلاش شد و این اقدام شاید در 40 سال اخیر کم‌سابقه بوده است.

رازانی همچنین پدیده طلاق را یکی دیگر از آسیب‌های مهم اجتماعی در استان ذکر کرد و گفت: دربسته تدوین‌شده که اعتبار آن نیز اختصاص‌یافته برای حل این معضل نیز برنامه‌های خوبی در نظر گرفته‌شده است.

رازانی اشاره‌ای هم به تدوین بسته ویژه مقابله با آسیب‌های اجتماعی در سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه داشت و افزود: در قالب این بسته بعد از سفر ریاست جمهوری و در پی سفر دکتر نوبخت به استان مبلغ پنج میلیارد تومان اعتبار برای اجرایی شدن آن در اختیار استان قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه