English

آمادگی امورهای توزیع برق برای جلب مشارکت صنایع در تابستان

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از آمادگی امورهای توزیع برای برگزاری سمینارهای نیمه متمرکز برای جلب مشارکت صنایع در تابستان 96 خبر داد.

آمادگی امورهای توزیع برق برای جلب مشارکت صنایع در تابستان

به گزارش خبرگزاری موج،قاسم شهابی گفت: با  توجه به لزوم برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت کاهش پیک بار صنایع منطقه در تابستان 96 و جلب مشارکت آنان در سه طرح تعطیلات و تعمیرات تابستانی، ذخیره عملیاتی برق و مولدهای خود تأمین، دفتر مدیریت مصرف با همکاری دفاتر نظارت بر خدمات مشترکین، امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق ، بازار برق، روابط عمومی، آموزش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی و امور نظارت بر خدمات عمومی و نیز با مشارکت فعال امورهای 16 گانه، سمینارهای نیمه متمرکزی را به منظور اطلاع‌رسانی و جلب مشارکت صنایع جهت طرح‌های پیک‌سایی تابستان 96 و تقدیر از صنایع همکار در تابستان گذشته ، برگزار می‌کنند.  

وی افزود: با توجه به تجربه بسیار خوب برگزاری سمینارهای نیمه متمرکز صنایع در فروردین گذشته، برگزاری سمینار سالانه صنایع به صورت نیمه متمرکز و براساس جدول انجام می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خاطرنشان کرد: درباره نحوه برگزاری و اطلاع‌رسانی به صنایع ، دفتر مدیریت مصرف جلساتی را در محل آن امورها برگزار می‌کند.

شهابی گفت: این طرح از 26 فروردین‌ماه امسال آغاز و تا چهارم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی