English

استاندار اصفهان :

بانوان در نظام اداری اصفهان جزو با شخصیت ترین افراد جامعه هستند

استاندار اصفهان گفت: بانوان در نظام اداری استان اصفهان جزء محجبه ترین، باحیاترین و باشخصیت ترین افراد جامعه هستند که الگوی خود را حضرت فاطمه زهرا (س) قرار داده اند.

بانوان در نظام اداری اصفهان جزو با شخصیت ترین افراد جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، زرگر پور در نشستی صمیمانه با مشاوران بانوان و نمایندگان دستگاه های اجرایی و ستادی استان اصفهان افزود: بانوان در ساختار دولتی استان در بحث رعایت عفاف و حجاب، برخوردهای اسلامی، کار برای رضای خدا، تکریم ارباب رجوع و برخورد مناسب با همکاران خود پیشقدم و الگو هستند.

وی اظهار کرد: در فضای اداری و کاری استان اصفهان با وجود همه محدودیت ها، مشکلات، معضلات اجتماعی موجود کمترین آسیب ها دیده می شود.

استاندار اصفهان سال 96 را مهم، حیاتی و سرنوشت ساز به سبب برگزاری چهار انتخابات مهم عنوان کرد و گفت: انتخابات ریاست جمهوری، تعیین کرسی پنجم مجلس شورای اسلامی، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات شورای عشایری استان از جمله وقایع مهم استان در سالجاری است.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت انتخابات ریاست جمهوری از باب انتخاب فردی است که قرار است چهار سال اداره کل کشور و مدیریت کلان کشور را عهده دار شود و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز بدلیل انتخاب افرادی است که مدیریت محلی شهرها و روستاها را برعهده می گیرند اهمیت دارد.

زرگر پور افزود: مجموعه استان آمادگی دارد تا این انتخابات را در سطحی بسیار با شکوه و ابهت همراه با امنیت، آرامش و سلامت برگزار کند تا نتایج آن مورد رضای خدا و نظر مردم باشد.

وی یادآوری کرد: در تمام یوم الله ها و مراسم ملی و دینی دو میدان آزادی تهران و میدان امام اصفهان در گزارش های تصویری رسانه های بیگانه جایگاه ویژه ای دارد و نشان می دهد که مردم استان اصفهان مرجع هستند.

وی همچنین مردم اصفهان را مردمی با بلوغ سیاسی، با فرهنگ بالا عنوان کرد که در تمام صحنه های انقلاب نقش پیش قراول داشته اند.

وی به هیات های اجرایی و نظارت انتخابات استان اصفهان توصیه کرد که انصاف و عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهند و شرایط را به گونه ای فراهم کنند که امکان حضور تمامی سلایق در صحنه حضور در انتخابات فراهم باشد تا همه مردم براساس تنوع سلایق بتوانند در پای صندوق های اخذ رای حاضر شوند.

زرگر پور برگزاری انتخابات را موجب وحدت بخشی و انسجام بین تمامی آحاد افراد جامعه دانست و گفت: به مجریان انتخابات نیز توصیه شده که به هیچ وجه در جلسات حزبی، گروهی و جناحی حاضر نشوند و بی طرفی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی همچنین در بخش دیگری به مشکلات ومعضلات استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون موضوع محیط زیست اولویت اول استان را به خود اختصاص داده است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: این استان در حالی که به لحاظ امکانات طبیعی فراوان، نیروی انسانی خبره و مردمی دین باور و شهید پرور استانی برخوردار است ولی دارای مجموعه چالش ها، مشکلات و کمبودها در مقایسه با دیگر استان هاست که باید در سطح ملی مورد بررسی قرار گیرد.

بانوان حدود 39.5 درصد از کارکنان دولت در اصفهان را تشکیل می دهند و در مجموع تعداد کل کارکنان زن در دستگاه های دولتی استان حدود 60 هزار نفر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی