English

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان:

۱۰۰۰نفر در ایام نوروز حادثه دیدند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: مجموع کل حادثه دیدگان بیش از 1000 نفر بوده که 248 نفر نیاز به خدمات درمانی داشته، 183 نفر سرپایی درمان شده و 65 نفر هم به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

1000نفر در ایام نوروز حادثه دیدند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، کریمی با اشاره به عملکرد جمعیت هلال‌احمر در استان اصفهان اظهار داشت: در نوروز 96 آمار حوادث و به تبع آن خدمات‌رسانی هلال‌احمر در حوزه‌های مختلف بین 8 تا 12 درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه طرح ملی امداد و نجات نوروز امسال از 26 اسفندماه تا امروز ادامه داشته است،  افزود: علت عمده کاهش تصادفات و آسیب‌های امسال به عملکرد صحیح و قانون‌مداری مردم، هماهنگی و حضور به‌ موقع سازمان‌ها بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان ادامه داد: کل حوادث به وقوع پیوسته استان در ایام نوروز 283 مورد بوده که 137 مورد آن مربوط به حوادث جاده‌ای، 39 مورد حوادث شهری، 5 مورد سیل و آب‌گرفتگی، 6 مورد کوهستان، 3 مورد دریایی و ساحلی، 3 مورد برف و کولاک، یک مورد کارگاهی و یک مورد خدمات مناسبتی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مجموع کل حادثه دیدگان بیش از یک هزار نفر بوده‌ که 248 نفر نیاز به خدمات درمانی داشته، 183 نفر سرپایی درمان شده و 65 نفر هم به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

کریمی با بیان اینکه در طول تعطیلات 284 مورد اسکان اضطراری داده شدند، عنوان کرد: اسکان اضطراری شامل مواردی همچون برف و کولاک و بسته شدن جاده، توقیف خودرو به دلیل سرعت غیرمجاز و یا نقص فنی به گونه‌ای که این امکان برای فرد نیست که خود را به نزدیک‌ترین شهر برساند ارائه می‌شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان از نظر خدمت‌رسانی چهارمین استان برتر در کشوراست، گفت: امسال پایگاه‌های غرب و جنوب استان از جمله پایگا‌ه‌های نوغان، اوزنبلاغ، کردعلیای تیران دولت قرین و پادنای سمیرم و امین‌آباد بیش‌ترین آمار خدمت‌رسانی را داشتند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی