English

بازدید بیش از ۳۰۰۰ گردشگر نوروزی ازموقوفات کوهپایه

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهپایه گفت: بیش از 3000 نفر گردشگر نوروزی از موقوفات کوهپایه همچون کارونسرای عباسی و آبگرم ورتون بازدید کردند.

بازدید بیش از 3000 گردشگر نوروزی ازموقوفات کوهپایه

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، رفیعی اظهار داشت: با تدابیری که توسط اداره اوقاف و امور خیریه جهت پذیرایی از میهمانان نورزی اندیشیده بود و همچنین با توجه به مشارکت بخش خصوصی در راستای احیا و سرمایه گذاری در موقوفات گردشگری کوهپایه در ایام نوروز بیش از 3000 نفر گردشگر نوروزی از موقوفات کوهپایه همچون کارونسرای عباسی و آبگرم ورتون بازدید کردند.

وی افزود: این امر نشان از پتانسیل بالایی که در موقوفات قرار دارد و همچنین رونق موقوفات و حرکت در جهت تحقق یافتن اقتصاد مقاومتی است که موقوفات می توانند در این راستا نقش بسیار مهم و بارزی داشته باشند که این موضوع در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری(دامت برکات) جهت تولید اشتغال و اقتصاد مقاومتی اجرا شده است.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهپایه خاطر نشان شد: همچنین اجرای این برنامه ها در موقوفات کمک به اجرای نیت واقف نیک اندیش می کند که سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان متولی اجرای امینانه نیات واقفان نیک اندیش در این راستا همواره برنامه ریزی و عمل کرده است.

حسن رفیعی در ادامه به اجرای طرح آرامش بهاری در ایام نوروز در جوار بقاع متبرکه اشاره و تصریح کرد: همچون سال های گذشته نیز بقاع متبرکه کوهپایه با اجرای طرح آرامش بهاری در ایام نوروز میزبان بیش از 2000 نفر زائر و مسافر بودند.

وی ادامه داد: برپایی غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی، ایستگاه همه واقف باشیم برگزاری مراسم سال تحویل نیز از جمله برنامه هایی بود که در قالب طرح آرامش بهاری در جوار بقاع متبرکه این شهرستان در ایام نوروز اجرا شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه