English

اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب مازندران معرفی شدند + اسامی

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مازندران از مشخص شدن اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان خبر داد.

اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب مازندران معرفی شدند + اسامی

به گزارش خبرگزاری موج، شکرالله رضازاده شرمه  با اشاره به اینکه جبهه مردمی انقلاب اسلامی مازندران احیا کننده مدیریت انقلابی است، اظهار کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اوایل دی‌ماه 95 در کشور اعلام موجودیت کرد و هیأت موسس آن به ریاست حجت‌الاسلام محمدحسین رحیمیان تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بسیاری از احزاب و تشکل‌های فعال کشور به این جبهه پیوسته‌اند، افزود: این جبهه برای اعلام مواضع خود تا به امروز توانسته با اقشار مختلف جامعه از جمله بانوان، جوانان، ورزشکاران، فعالان رسانه‌ای، روحانیت و سایر اقشار نشست‌های تخصصی برگزار کرده و نسبت به انتخاب افراد توانمند برای ورود به عرصه‌های مدیریتی، نقش‌آفرینی‌هایی داشته است و تاکنون بسیاری از احزاب و تشکل‌های فعال کشور از نقاط مختلف به جبهه مردمی نیروهای انقلاب پیوسته و حمایت خود را اهداف و برنامه‌های آن اعلام کردند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مازندران گفت: جبهه مردمی انقلاب اسلامی دارای مرام‌نامه‌ای است که در آن هدف از تشکیل این گروه را ایجاد روحیه انقلابی در تصمیم‌های کلان کشوری در بین آحاد مردم جامعه است.

وی با اشاره به بخشی از مرام‌نامه این جبهه تصریح کرد: این جبهه در پاسخ به دغدغه‌ها و نگرانی‌های دلسوزان و نیروهای انقلابی از وضعیت جهانی، منطقه‌ای و داخلی کشور که در بیانیه اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی آمده است با هدایت و تشویق فقهای برجسته و انقلابی، هیأت مؤسس این جبهه که آغازگر این حرکت بوده‌اند، مرام‌نامه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را با جمع‌بندی نظرات و انجام کار کارشناسی، تهیه کرده و برای تصویب به مجمع عمومی ارائه کرده است.

رضازاده یادآور شد: سیاست‌های کلی نظام که با اشراف و هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) تدوین شده و به تأیید و تصویب معظم‌له رسیده است، منظومه جامعی از ارزش‌ها، سیاست‌ها و راهبردهای اداره امور کشور در حوزه‌های مختلف است که در بسیاری مواقع توسط دولت‌ها به مرحله اجرا نرسیده یا به‌درستی اجرا نشده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اجرای مفاد سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) را راه‌حل بسیاری از مشکلات کشور دانسته و اجرای آن توسط دولت‌ها و دستگاه‌ها را مؤکدانه پیگیری می‌کند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مازندران اضافه کرد: استان مازندران نیز با توجه به حضور بی‌شمار نیروهای انقلابی از نخستین مناطقی بود که در بهمن‌ماه با برگزاری نخستین همایش استانی، جبهه مردمی انقلاب اسلامی شکل داده که در حال حاضر هیأت مدیره و اعضای آن مشخص شده‌اند و در هر شهرستان نماینده‌ای وجود دارد.

وی اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی انقلاب اسلامی مازندران به شرح زیر معرفی کرد؛

 1. حجت‌الاسلام نصیرالدین یعقوبی رئیس جبهه (رئیس سابق بسیج طلاب کشور و نماینده سابق ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران)

2. محمداسماعیل امام‌زاده دبیر جبهه (مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران)

3. شکراله رضازاده سخنگوی جبهه (مدیرمسؤل روزنامه حرف مازندران)

 4. حجت‌الاسلام روح‌الله فرخی کیاسری (رئیس سابق بسیج طلاب استان مازندران)

5. سیدکریم سجادی (معاون سابق استاندار و فرماندار سابق بابلسر)

6. نوراله قاسمی (فرهنگی و مدیر سابق آموزش و پرورش قائم شهر)

7. عباس احمدی قزوینی (استاد دانشگاه و معاون سابق دانشگاه آزاد سوادکوه)

8. امید بابانیامنصور (عضو همیاران انقلاب اسلامی استان مازندران ، فرهنگی و مدرس دانشگاه)

9. سیدحسن سیدی (فرمانده سابق سپاه ساری)

10.یوسف سعادت (فوق لیسانس مهندسی و فرماندار سابق شهرستان نکاء)

11. بهرام دارابی (معاون سابق صدا مرکز صدا و سیمای استان مازندران و هرمزگان)

12. رضا بابایی (استاد دانشگاه)

13. احمد رشیدی (معاون سابق مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران و رئیس سابق دانشگاه تربیت معلم شهید رجائی بابل)

14. محمدرضاابراهیم‌نژاد (فوق لیسانس و کارمند بانک تجارت و دبیر جمعیت رهپویان مازندران)

15. دیان (دانشجوی دوره دکتری دانشگاه نوشیروانی و مدرس دانشگاه)

16. مهرانگیز خادملو (همسر شهید و مدرس دانشگاه – نائب رئیس بسیج بانوان استان ـ عضو کارگروه زن و خانواده بسیج مازندران ـ دارای سابقه 7 سال مدیریت در آموزش و پرورش ـ داری 6 سال سابقه آموزشکده طبرسی ساری)

17.منیژه امیراحمدی (فوق لیسانس و مدرس دانشگاه ـ عضو بسیج اساتید استان ـ کارشناس زن و خانواده ـ دارای سابقه 3 سال مسؤولیت واحد خواهران نهاد رهبری در پیام نور استان ـ دارای سابقه 6 سال عضویت در بسیج دانشجویی ـ دارای سابقه 2 سال فرماندهی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ساری ـ عضو فعال بسیج جامعه زنان)

18. فهیمه رکنی (فرهنگی و دکتری جامعه شناسی و مدرس دانشگاه)

19. متولیان ( حقوق قضایی ـ مدرس دانشگاه در رشته‌های جزا و جرم‌شناسی - وکیل پایه یک دادگستری با دفتر وکالت در قائمشهر).

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه