English

فرماندار قم:

استعلامات‌ ۱۵۸۳ کاندیدای انتخابات شورای شهر و روستای قم در حال بررسی است

فرماندار قم با بیان اینکه در این دوره از انتخابات شوراها ۱۵۸۳ نفر در مجموع در استان قم ثبت نام کردند، گفت: در این دوره ۸۵ نفر خانم و ۶۰۴ نفر آقا برای شهر قم ثبت‌نام کردند که این آمار در روستاها برای خانم‌ها ۴۰ نفر و آقایان ۸۵۴ نفر است.

استعلامات‌ ۱۵۸۳ کاندیدای انتخابات شورای شهر و روستای قم در حال بررسی است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، فرماندار قم با اشاره به اینکه طبق قانون تا 16 فروردین ماه مراجع چهارگانه باید پاسخ استعلامات ثبت‌نام کنندگان در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستاها را اعلام کنند اظهار داشت: از 3 شنبه 17 فروردین‌ماه به مدت 7 روز صلاحیت‌ها بررسی شود.

وی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات شوراها 1583 نفر در مجموع در استان قم ثبت نام کردند افزود: در این دوره از انتخابات شوراها 13 نفر برای شهر قم و شهرهای جعفریه، کهک، سلفچگان، دستجرد و قنوات نیز برای هر کدام 5 نفر انتخاب می‌شوند.

سیار با بیان اینکه اعلام رد صلاحیت‌ها تا 2 اردیبهشت‌ماه اعلام می‌شود تا در صورت اعتراض افراد بتوانند پیگیری کنند تصریح کرد: پس از اعلام قطعی تائید و رد صلاحیت‌ها کاندیداها می‌توانند تبلیغات خود را از روز 21 اردیبهشت‌ماه آغاز کنند.

وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات شوراها 85 نفر خانم و  604 نفر آقا برای شهر قم ثبت‌نام کردند که این آمار در روستاها برای خانم‌ها 40 نفر و آقایان 854 نفر است.

به گفته فرماندار قم، در مجموع تعداد افراد ثبت‌نام‌شده برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا 689 نفر برای انتخابات شورای شهر و 894 نفر برای شوراهای روستایی ثبت‌نام کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه