English

نگاهی به پروژه های سال ۹۵ در شهرداری منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان گفت: شهرداری منطقه 10 با مساحت 2200 هکتار از نظر جمعیتی دومین منطقه پر جمعیت در میان مناطق 15 گانه شهرداری به حساب می آید که دارای 17 محله است.

نگاهی به پروژه های سال 95 در شهرداری منطقه 10 اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، امامی اظهار داشت: منطقه 10 شهرداری اصفهان یکی از مناطق نیمه بر خوردار است از همین رو در سال گذشته برای ارتقای خدمات اقدامات ارزنده ای در آن اجرا شده است.

وی گفت: 91 میلیارد تومان بودجه برای فعالیت های عمرانی، فرهنگی، ورزشی و... در سال 95 برای منطقه اختصاص داده شد.

امامی افزود: مهمترین پروژه های عمرانی و خدماتی اجرا شده در سال 95 عبارت است از ساماندهی خیابان سپیده کاشانی در خیابان پروین حدفاصل خیابان هفت تیر تا خیابان حکیم شفایی با مساحت 1200 متر و با اعتبار 750 میلیون تومان، ساماندهی خیابان آل خجند در خیابان سروش به مساحت 5800 متر و با اعتبار 680 میلیون تومان، احداث خیابان سپهر در بزرگراه شهید آقابابایی به طول 440 متر و عرض 20 متر که با اعتبار یک میلیارد تومانی اجرا شده است.

وی بیان کرد: همچنین احداث فاز اول خیابان شهید رضاییان حدفاصل خیابان حکیم اسدی تا بلوار شیخ بهایی به طول 600 متر و عرض 18 متر و با هزینه یک میلیارد تومان انجام شد.

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان گفت: امسال آزادسازی میدان شش راه در دست اجراست که به دلیل بالابودن وسعت، تا پایان 6 ماهه نخست سال جاری انجام و در 6 ماهه دوم سال 96 نیز عملیات اجرایی آن محقق می شود.

امامی افزود: همچنین آزادسازی خیابان عسگریه حدفاصل خیابان پروین تا سپیده کاشانی تاکنون 30 درصد پیشرفت داشته و سال جاری نیز تکمیل می شود.

وی تصریح کرد: شهرک سلامتی یکی از ابر پروژه های مشارکتی است که به منظور ارتقای سطح سلامت شهر اصفهان و کاهش ترافیک مرکز شهر به دلیل وجود مطب های پزشکی در خیابان های آمادگاه و شمس آبادی در دست اجرا قرار گرفت.

امامی گفت: فاز اول شهرک سلامت تاکنون 97 درصد پیشرفت داشته و در آینده نزدیک فاز اول و سوم آن نیز به بهره برداری رسمی می رسد.

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان بیان کرد :عملیات عمرانی فاز دوم شهرک سلامت نیز در دست اجراست و در مهر سال جاری به پایان می رسد.

شهرک سلامت داراری 5 فاز است که فاز اول آن شامل کلینک ها، فاز دوم پاراکلینک ها، فاز سوم پارکینگ طبقاتی زیرسطحی، فاز چهارم هتل و فاز پنجم آن بیمارستان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه