English

بابایی کارنامی در گفت و گو با موج مطرح کرد:

اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید ملی و ایجاد اشتغال برای جوانان در جامعه است

عضو هیات مدیره صنایع چوب و کاغذ ایران اظهار داشت: اقتصاد در اولویت است و کلید اصلی حل مشکلات جامعه حمایت از تولید ملی و ایجاد اشتغال برای جوانان است.

اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید ملی و ایجاد اشتغال برای جوانان در جامعه است

به گزارش خبرگزاری موج، علی بابایی کارنامی با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری و ضرورت توجه مسئولان به این شعار در برنامه‌ها اظهار داشت: محور اصلی تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال پایدار برای جوانان است و اگر اشتغال و تولید ملی در مسیر درست توسعه و رشد قرار بگیرد به‌طور کلی اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبرمعظم انقلاب اسلامی محقق می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت اقدام عملی در اقتصاد مقاومتی افزود: عقل سلیم تاکید می‌کند که ما به عنوان کشوری با اهدافی والا و مهم، از نظر اقتصادی نیز مستقل و خودکفا باشیم بنابراین اقتصاد مقاومتی عامل خودکفاشدن اقتصاد کشور می‌شود.

بابایی کارنامی تصریح کرد: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در مورد شعار سال باید به اقتصاد مقاومتی ایمان و اعتقاد داشته باشیم و آن را به صورت دقیق و جز به جز عملیاتی کنیم، بنابراین برای اینکه ایستادن بر روی پای خود و استقلال به لحاظ اقتصادی باید در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش و همت کنیم.

عضو هیات مدیره صنایع چوب و کاغذ ایران با اشاره به ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: برای همین باید اقتصاد مقاومتی به باور و اعتقادی عمومی در جامعه مبدل شود چراکه تحقق اقتصاد مقاومتی بر روش‌ها و شیوه‌ انجام کارها مبتنی است و باید در این باره همه مردم و مسئولان تلاش کنند.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی سبب افزایش اشتغال و درآمد در کشور می‌شود، بنابراین اقتصاد مقاومتی امری واجب و قطعی برای کشور است تا شاهد برطرف شدن مشکلات و معضلات کشور باشیم.

بابایی کارنامی اضافه کرد: باید با تکمیل چرخه اشتغال و کار برای جوانان در جامعه و فرهنگسازی برای استفاده از کالای تولید داخل و با حمایت از تولیدات داخلی در مسیر تحقق سیاست‌های اقتصادمقاومتی گام برداریم چراکه تولید و اشتغال و استفاده از تولیدات ملی زنجیره به هم پیوسته در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه