English

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

کاهش ۵۱ درصدی میزان تصادفات نوروزی در چهارمحال و بختیاری

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در نوروز امسال با کاهش 51 درصدی وقوع تصادفات، نیروی انتظامی استان در بین استان‌های برتر کشور قرار گرفت.

کاهش 51 درصدی میزان تصادفات نوروزی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری موج، سردار غلامعباس غلامزاده در شهرکرد اظهار داشت: علی‌رغم افزایش 11درصدی سفر و تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان با همکاری مردم و مسئولان و تلاش نیروهای راهور، پلیس راه و نیروی انتظامی میزان تصادفات 51درصد کاهش یافته است.

وی افزود: همچنین در این مدت تعداد مصدومین 28درصد و تعداد فوتی‌های ناشی از تصادفات در استان 36درصد کاهش یافت و در ارزیابی محسوس و نامحسوس بازرسان اعزامی ناجا عملکرد استان نمره عالی را کسب کرده و در حوزه عملکردی جزء استان‌های برتر اجرای طرح نوروزی قرار گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر برقراری نظم و امنیت بیان کرد: در نوروز امسال هیچ موردی از جرائم خشن شامل شرارت، مسلحانه و چاقوکشی دیده نشد و با کاهش 100درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه بودیم.

غلامزاده با اشاره به حضور نیرو در صحنه به منظور پیشگیری از وقوع جرم به ویژه سرقت خاطرنشان کرد: همزمان با اجرای طرح نوروزی، مجموع سرقت‌ها 12 درصد و سرقت‌های مهم 30درصد کاهش و میزان کشفیات 8 درصد افزایش یافته است.

وی گفت: همکاری مردم و مسافران نوروزی با عوامل انتظامی، روز طبیعت امسال در کمال امنیت و آرامش در تفرجگاه‌ها و زیارتگاه‌های استان به پایان رسید.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای اجرای طرح نوروزی 2هزار و 800 نیرو در هر شیفت کاری، 400 گشت خودرویی و موتوری و 18 ایستگاه نوروزی در شهرها و تفرجگاه ها به کارگیری شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه