English

تصویب تشکیل استان جدید در غرب مازندران صحت ندارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تصویب تشکیل استان جدید در غرب مازندران را تکذیب کرد و به شایعه پراکنان هشدار داد.

تصویب تشکیل استان جدید در غرب مازندران صحت ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا یونسی گفت: چنین موضوعی به هیچ وجه صحت ندارد.

معاون استاندار مازندران به مدیران شبکه های خبری در فضای مجازی نسبت به بی احترامی به افکار عمومی با انتشار اخبار و اطلاعات کذب هشدار داد و تاکید کرد که با انتشار دهندگان این گونه شایعات برخورد قانونی خواهد شد.

یونسی به قرار داشتن کشور در آستانه دو انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: شاید برخی گمان می کنند با انتشار اینگونه شایعات و اخبار کذب می توانند نظر افکار عمومی را به سمت خود جلب کنند.

وی اطلاع رسانی درست به مردم را وظیفه رسانه ها دانست و تاکید کرد: شبکه های اجتماعی به عنوان رسانه های نوظهور باید هنجارهای و اخلاق حرفه ای رسانه ای را سرمشق فعالیت های خود قرار دهند و با افکار عمومی به وسیله انتشار خبرها و اطلاعات کذب بازی نکنند.

معاون استاندار مازندران اعتماد مردم را از سرمایه های مهم نظام جمهوری اسلامی برشمرد و هشدار داد: به طور قطع اجازه نخواهیم داد عده ای برای پیگیری منافع شخصی و باندی خود این سرمایه اصلی را به بازی بگیرند.

وی افزود: در آستانه برگزاری انتخابات پخش این گونه شایعات حتی اگر به عنوان دروغ سیزده هم باشد با توجه به این که اعتماد مردم را هدف قرار داده ، باعث تشویش اذهان عمومی می شود.

بعضی از از کانال های خبری فعال در فضای مجازی غرب مازندران عصر امروز به نقل از رحمانی فضلی وزیر کشور اعلام کردند که طرح تشکیل استانی جدید در غرب استان مازندران در هیات دولت تصویب شد و بزودی مقدمات آن اجرایی خواهد شد‌.

در این کانال ها نوشته شد: وزیر کشور با اعلام خبر مسرت بخش استان شدن غرب مازندران گفت دولت تدبیر و امید برای تحقق خواسته بحق مردم مظلوم و شریف غرب مازندران طرح استان شدن غرب مازندران با مرکزیت چالوس را در هیات وزیران به تصویب رساند تا عید خاطره‌انگیزی را برای مردم این منطقه به ارمغان بیاورد.

چالوس، رامسر، نوشهر، کلاردشت، نور، تنکابن و عباس آباد از شهرستان های غرب مازندران به به شمار می روند.

استان مازندرن با 22 شهرستان، دارای 58 نقطه شهری و بیش از سه هزار روستا و حدود سه میلیون و 300 هزار نفر جمعیت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه