English

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان:

روز طبیعت امسال بدون حادثه سپری شد

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان گفت: روز طبیعت امسال بدون حادثه در اصفهان بدر شد.

روز طبیعت امسال بدون حادثه سپری شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، شریعتی اظهار داشت: با توجه به حجم مسافرانی که در روز طبیعت به ویژه در حاشیه رودخانه زاینده‌رود حضور پیدا می‌کردند هر ساله شاهد حوادثی همچون آتش‌سوزی درختان را شاهد بودیم.

وی افزود: امسال برای نخستین بار 60 آتش‌نشان دوچرخه‌سوار داشتیم که با کوله‌پشتی و کپسول سیار در حاشیه رودخانه به گشت زنی می‌پرداختند و در چندین مورد حریق‌های به وجود آمده را در ابتدای کار اطفا کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان با بیان این که امسال با رعایت نکات ایمنی حادثه خاصی برای شهروندان و مسافران در اصفهان رخ نداد، تصریح کرد:20 آتش‌نشان در باغ فدک و 20 آتش‌نشان هم در پارک شهید رجایی با امکانات کامل مستقر بودند.

وی عنوان کرد: در کنار پوشش ایمنی فدک در طول ایام تعطیلات در مجموعه صفه کمپ امداد و نجات کوهستان را در کوه صفه مستقر داشتیم که آنجا نیز حادثه‌ای رخ نداد؛ البته یک حادثه سقوط از کوه، در کوه‌های اطراف اصفهان گزارش شد.

شریعتی با اشاره به باز شدن آب زاینده‌رود در ایام نوروز گفت: 5 اکیپ غواصی از زمان باز شدن آب در قسمت‌ها مختلف از جمله میدان خواجو، پل بزرگمهر، پل وحید و پارک ناژوان مستقر شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه