English

جانشین فرمانده انتظامی اصفهان خبر داد:

کاهش ۲۰ درصدی جرایم مهم و ۲۵ درصدی تلفات جاده‌ای اصفهان در نوروز

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کاهش ۲۰ درصدی جرایم مهم و کاهش ۲۵ درصدی تلفات جاده‌ای در طرح نوروزی امسال نسبت به سال قبل خبر داد.

کاهش ۲۰ درصدی جرایم مهم و ۲۵ درصدی تلفات جاده‌ای اصفهان در نوروز

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ حسین حسین‌زاده اظهار داشت: به لطف خدا، تلاش ماموران پلیس و توجه شهروندان به رعایت اصول ایمنی از 25 اسفند 95 تا پایان 12 فروردین ماه 96 با کاهش 10 درصدی جرایم عادی و کاهش 20 درصدی وقوع جرایم مهم که سبب از بین رفتن احساس امنیت در بین مردم می‌شد مواجه شدیم.

وی افزود: در بخش تصادفات نیز به لطف خدا و رعایت قوانین و مقررات و توجه به توصیه‌ها از سوی مردم تلفات جاده‌ای استان نسبت به طرح نوروزی سال قبل 25 درصد کاهش یافت و رقم تصادفات منجر به فوت به طور چشمگیری پائین آمد و این درحالی بود که حجم تردد خودروها از مسیرهای استان نسبت به سال قبل افزایش یافته بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه سرعت همواره به عنوان یکی از تخلفات حادثه ساز در جاده‌های استان مطرح بوده است، اظهار داشت: سخت گیر شدن قوانین برای مقابله با این گونه تخلفات و همچنین نصب دوربین‌های نظارت تصویری در همه مسیرهای استان و ارسال هوشمند پیامک تخلف به گوشی رانندگان متخلف سبب شد که امسال با کاهش تخلف سرعت غیر مجاز در جاده‌‍ های استان مواجه باشیم.

وی ایام نوروز را صحنه بزرگ مشارکت مردم در امنیت عنوان کرد و گفت: همین که هر سال در این ایام حجم گسترده‌ای از مردم در کشور به راحتی و بدون هیچگونه دغدغه و مشکلی جابجا می‌شوند و در این میان جرائم و تصادفات نیز کاهش پیدا می‌کند خود نشان‌دهنده امنیت بالا و ثبات در کشور عزیزمان است که امیدواریم با همکاری و همراهی مردم این روند همچنان تا پایان سال حفظ شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه