English

معاون شهردار قم:

آمادگی سه هزار نیروی شهرداری قم در روز طبیعت

معاون شهردار قم گفت: سه هزار نیروی شهرداری در بخش های مختلف از جمله خدمات شهری، آتش نشانی، حمل و نقل، امور زیربنایی و زیباسازی آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

آمادگی سه هزار نیروی شهرداری قم در روز طبیعت

به گزارش خبرگزاری موج از قم، معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم افزود: شهرداری قم در ادامه اقداماتی که برای آمادگی این شهر جهت پذیرایی از مسافران در نوروز انجام داده است، مکان های تفریحی، پارک ها و بوستان ها از جمله غدیر، علوی و شهید بنیادی را برای ۱۳ فروردین ماه، روز طبیعت آماده کرده است.

وی با بیان اینکه شهر قم دارای ۳۱۰ بوستان در مناطق هشتگانه می باشد، اضافه کرد: ۱۰۰ خودروی خدماتی و ۵۰ خودروی آتش نشانی نیز در محل های مختلف شهری به ویژه در بوستان های بزرگ که محل اسکان مسافران و مردم است، مستقر می شوند.

سید امیر سامع ادامه داد: این نیروها علاوه بر تامین نظافت و ایمنی در بوستان ها، نسبت به پاکیزه نگهداشتن شهر و خطرات ناشی از خاموش نکردن آتش تذکرات لازم را به شهروندان خواهند داد.

وی گفت: وضعیت مبلمان شهری، سرویس های بهداشتی، نمازخانه ها و نظافت شهری توسط نیروها آماده شده است.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم گفت: نیروهای خدمات شهری همراه با خودروهای جمع آوری پسماند در خروجی های شهر و بوستان ها مستقر می شوند تا پسماندها و سبزه های مردم را جمع آوری نمایند.

وی افزود: کیسه های مخصوص زباله نیز در میان مردم توزیع می شود تا شهروندان و مسافران نیز در پاکیزه نگه داشتن شهر سهیم باشند و نظافت شهر حفظ شود.

سامع با اشاره به آماده بودن تمام پارکینگ های عمومی شهر بیان کرد: مرکز حمل و نقل و ترافیک شهرداری با استفاده از دوربین های کنترل ترافیک، رفت و آمد خودروها را کنترل می کند تا گره های ترافیکی در شهر ایجاد نشود.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ پارکینگ با ظرفیت های مختلف در قم درخدمت زائران می باشد اضافه کرد: اتوبوس های درون شهری نیز برای معابر اصلی از جمله حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران آماده خدمات رسانی به زائران هستند.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۳۰۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان عمومی حمل و نقل قم مسافران درون شهری را جا به جا می کنند.

وی افزود: پایانه های مسافربری نیز آماده حمل مسافران به مقصدهای مختلف از جمله استان تهران و شهرهای اطراف است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه