English

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی مطرح کرد

افزایش ۸ درصدی ورود مسافر به خراسان رضوی در نوروز ۹۶

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با اشاره به آمارهای ورود مسافر به خراسان رضوی از 25 اسفند تا 9 فروردین گفت: تاکنون ورود مسافر به خراسان رضوی نسبت به مدت مشابه سال قبل 8 درصد افزایش داشته است.

افزایش 8 درصدی ورود مسافر  به خراسان رضوی  در نوروز 96

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، حسین زارع صفت با اشاره به طرح نوروزی ستاد خدمات سفر اظهار داشت: از 25 اسفند تا نهم فروردین 96، حدود 10 میلیون و 25 هزار نفر ورودی به استان خراسان رضوی داشتیم که از این تعداد 60 درصد ورودی ها به مشهد بوده است.

وی ادامه داد: در مورد میزان ورودی ها به استان، 86 درصد آنها با خودرو و وسایل نقلیه شخصی و 14 درصد باقی مانده مربوط به حمل و نقل عمومی اعم از جاده ای، ریلی و هوایی گزارش شده که در این میان استفاده از وسایل نقلیه شخصی نسبت به سال گذشته، رشد 10 درصدی داشته است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با اشاره به میزان اقامت زائران و گردشگران عنوان کرد: در این مدت 2 میلیون و 412 هزار نفر شب اقامت ثبت شده که 67 درصد آنها در اقامتگاه های رسمی و دائمی و 33 درصد دیگر در مراکز اقامتی اضطراری و موقت شامل کمپ ها، ستادها و حسینیه ها می‌شود.

زارع صفت گفت: تاکنون یک میلیون و 929 هزار نفر از اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی استان خراسان رضوی بازدید کرده اند، همچنین در این مدت بیش از 4 هزار و 500 بازدید و نظارت توسط مجموعه ناظران انجام شده است.

وی با اشاره به میزان نظارت‌ها خاطرنشان کرد: از میزان نظارت های صورت گرفته 43 درصد مربوط به واحدهای اقامتی رسمی، 29 درصد مربوط به مراکز بین راهی، 21 درصد خانه های مسافرها و 7 درصد نیز به بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی اختصاص داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه