English

اخبار کوتاه انتظامی گلستان

واژگونی خودروی پژو در گلستان ۲ کشته بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه استان گلستان از واژگونی یک دستگاه خودرو پژو 206 در شهرستان مینودشت و مرگ 2 سرنشین آن خبر داد.

واژگونی خودروی پژو در گلستان 2 کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ علی عبدی اظهار داشت: روز گذشته یک دستگاه خودروی پژو 206 در محور آزادشهر به مینودشت به علت خستگی و خواب‌آلودگی راننده پس از کشیده شدن به شانه خاکی جاده واژگون و طعمه حریق شد.

وی ادامه داد: بر اثر این حادثه رانندگی راننده و یکی از سرنشینان جان خود را از دست دادند و یکی دیگر از سرنشینان که به صورت سطحی مجروح شده بود، با حضور عوامل اورژانس در محل مورد مداوا قرار گرفت.

رئیس پلیس راه استان گلستان گفت: اجساد فوت‌شدگان توسط عوامل اورژانس به بیمارستان این شهر انتقال داده شد.

کشف 90 راس دام فاقد مجوز حمل در مراوه‌تپه

جانشین فرماندهی انتظامی مراوه‌تپه از کشف 90 راس دام فاقد مجوز حمل در بازرسی از دو دستگاه کامیون خبر داد.

سرهنگ یعقوب قزلسفلی گفت: ماموران انتظامی این شهر در 2 مرحله عملیات موفق به کشف 90 راس گوسفند فاقد مجوز حمل در این شهر شدند.

وی افزود: این تعداد احشام در بازرسی از 2 دستگاه کامیون کشف شد.

جانشین انتظامی مراوه تپه تصریح کرد: طی این عملیات ها هردو خودرو توقیف و راننده خودروها نیز جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی گلستان: طرح نوروزی پلیس فرصتی برای خدمت به مردم است

فرمانده انتظامی استان گلستان، طرح نوروزی پلیس را یکی از طرح های ویژه و حساس ناجا و فرصتی مغتنم برای خدمتگزاری مضاعف به مردم دانست و گفت: عبت توفیق ما در بر قراری امنیت مردم، هدفمند بودن در انجام ماموریت هاست.

سردار علی‌اکبر جاویدان در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی گنبدکاووس، با بیان اینکه طرح نوروزی پلیس یکی از طرح های ویژه و حساس ناجا و فرصتی مغتنم جهت خدمتگزاری مضاعف به مردم است، اظهار داشت: ایام نوزوز فرصتی است که ما خادم بودن خود را با کارآمدی به اثبات برسانیم.

وی با بیان اینکه انجام ماموریت‌ها بایستی به صورت اعتقادی و جهادی دنبال شود، اظهار داشت: این ماموریت و فعالیت ها در ایام نوروز در حوزه پیشگیری از سرقت و کنترل ترافیک از اهمیت دوچندان برخورداراست چرا که هرگونه کم کاری در این حوزه به شدت موجب کاهش احساس امنیت در بین شهروندان خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان اصلی‌ترین انتظار مردم از پلیس را برقراری نظم و امنیت در جامعه دانست و گفت: علت توفیق ما در برآورده کردن این انتظار به حق مردم، هدفمند بودن در انجام ماموریت‌هاست.

سردار جاویدان ضمن تاکید بر کنترل مجرمان سابقه دار، اظهار داشت: کارها باید مدیریتی و برنامه‌ریزی شده صورت پذیرد تا خروجی آن مثبت‌تر نمایان شود.

فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه در بحث کنترل ترافیکی و پیشگیری از حوادث ناگوار رانندگی در وضعیت مناسبی قرار داریم، تصریح کرد: رضایتمندی مردم هدف اصلی ماست چرا که رضایت مردم سبب رضایتمندی خداوند از این تلاش ها خواهد شد.

سردار جاویدان با تاکید بر انجام امورات بر اساس مودت ودوستی در بین کارکنان، اظهار کرد: ایجاد انگیزه در کارکنان موجب جدیت در انجام امور شده و سازمان را در مسیر رسیدن به اهداف عالیه خود یاری می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه