English

توسط رئیس پلیس راهور البرز؛

تمهیدات ترافیکی پلیس البرز در روز طبیعت تشریح شد

کرج - رئیس پلیس راهور استان البرز تمهیدات ویژه‌ای ترافیکی در روز طبیعت را به منظور تسهیل در رفت‌وآمد شهروندان را تشریح کرد.

تمهیدات ترافیکی پلیس البرز در روز طبیعت تشریح شد

سرهنگ سید همایون شریفی در گفتگو با خبرگزاری موج اظهار کرد: از رانندگان می‌خواهیم از عجله و شتاب بی‌مورد، تغییر مسیر ناگهانی و عدم توجه به جلو که از علل فراوانی تصادفات در این روزها است جدا خودداری کرده و با توجه به حجم عبور عابران از معابر با سرعت مطمئنه حرکت کنند .

رئیس پلیس راهور استان البرز در ادامه با پیش‌بینی ترافیک سنگین در تمام‌مسیرهای استان، به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد؛ در مسیرهای پرتردد، ضمن داشتن صبر و حوصله با رعایت فاصله طولی و داشتن سرعت مطمئنه حرکت کنند تا در مواقع ضروری قادر با کنترل وسیله نقلیه خود بوده و بتوانند از وقوع حادثه و تصادف جلوگیری کنند .

تمهیدات ترافیکی پلیس البرز در روز طبیعت تشریح شد

وی با آرزوی داشتن تعطیلاتی خوش برای شهروندان البرزی به‌ویژه مسافران نوروزی از آن‌ها خواست تا با عمل به توصیه‌های پلیس و همکاری با مأموران از وقوع هرگونه حادثه تلخ جلوگیری کنند .

رئیس پلیس راهور استان البرز در ادامه افزود: مأموران پلیس راهور از تردد وسایل نقلیه شامل، وانت، کامیونت و کامیون که در قسمت حمل بار اقدام به سوار کردن افراد کنند، جلوگیری و با این‌گونه تخلفات شدیداً برخورد می‌کنند .

تمهیدات ترافیکی پلیس البرز در روز طبیعت تشریح شد

وی با اشاره به این‌که پلیس راهور استان البرز به‌منظور حفظ سلامت مسافران و رانندگان در روز 13 فروردین‌ماه طرح ویژه ترافیکی دارد، گفت: پلیس راهور با به‌کارگیری تمامی توان نیروها و تجهیزات خودرویی و موتوری در سطح استان به مرحله اجرا می‌گذارد تا از حجم ترافیک سنگین کاسته شده و گامی مهم در توسعه انضباط و امنیت ترافیکی جهت پیشگیری و کاهش تصادفات و خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان و مهمانان نوروزی برداشته شود .

سرهنگ شریفی خاطرنشان کرد: در این روز مانند روزهای گذشته با تمامی تخلفات به‌ویژه تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت، انحراف به چپ، عبور از چراغ‌قرمز، نداشتن کلاه و کمربند ایمنی برخورد قاطع شده و در مورد رانندگان متخلف اعمال قانون خواهد شد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی