English

مدیرکل نظارت سازمان میراث فرهنگی:

وضعیت مجتمع های بین راهی و پذیرایی قم رضایت بخش است

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به این که وضعیت مجتمع های بین راهی و پذیرایی قم رضایت بخش است، گفت: کیفیت خدمات در مجتمع های بین راهی قم خوب است.

وضعیت مجتمع های بین راهی و پذیرایی قم رضایت بخش است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیر کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بازدید از سه مجتمع بین راهی استان قم اظهارکرد: ارائه خدمات در مجموعه های بین راهی دارای کیفیت خوبی است و تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله کمی وجود دارد. 

وی افزود: دولت تدبیر و امید در خصوص توسعه صنعت گردشگری به صورت جدی ورود کرده و به عنوان اولویت به آن اهتمام ورزیده است از این رو باید از روش ها و رویکردهای سنتی به سمت روند علمی و حرفه ای حرکت کرد.

ولی تیموری با اشاره به این که گردشگران خارجی و داخلی با مطالعه مقصد سفر خویش را انتخاب می کنند بیان کرد: باید بسته های خدماتی، پذیرایی و رفاهی که به گردشگران ارائه می شود قابلیت رقابت در سطح ملی و بین المللی را داشته باشد. 

وی ادامه داد: در صنعت گردشگری با روند علمی و حرفه ای تنها شاخص جلب رضایت مشتری با ارائه کیفیت خدمات مطلوب است از این رو باید در این حوزه به صورت علمی وارد شد.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان این که در خدمات رسانی باید وحدت رویه و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی صورت بگیرد گفت: برای تقویت در صنعت گردشگری نیازمند همکاری و نگاه یکسان در هماهنگی خدمت رسانی به مسافران، زائران و گردشگران هستیم تا بتوانیم با این اقدام در ماندگاری مسافران و استفاده از ظرفیت این افراد در تقویت اشتغال و اقتصاد گام برداشت.

وی از نظارت مستمر بر تاسیسات گردشگری خبر داد و گفت: کیفیت اجرای نظارت ها در سطح استانی از طریق کارشناسان میراث فرهنگی و نظارت های مشترک با نهادهای مختلف و در سطح کشوری اداره کل نظارت و خدمات گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور، عملکرد نظارتی استان ها را مورد بررسی قرار می دهد.

تیموری بیان کرد: در صورت تخلف کمیسیون های رسیدگی به تخلفات و شکایت ها با جدیدت اقدام به تذکر، اخطار و تعلیق و لغو مجوز می کنند از این رو این نظارت ها در جهت ارتقای کیفیت و خدمات رسانی در تاسیسات گردشگری انجام می شود تا شاهد ارائه خدمات شایسته به عموم مردم در طول سال باشیم.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه