English

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان:

مراسم معنوی اعتکاف در ۶۰ مسجد سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در بیش از 60 مسجد سطح استان برنامه‌ریزی شده است.

مراسم معنوی اعتکاف در 60 مسجد سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اظهار داشت: ثبت‌نام مراسم معنوی اعتکاف از روز گذشته در استان آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند جهت حضور در این مراسم تا 20 فروردین‌ماه به صورت حضوری و یا با مراجعه به پایگاه اینترنتی "تبیان زاهدان" به آدرس "www.etekafsb.ir/etekaf" مراجعه و ثبت‌نام کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری این مراسم معنوی در بیش از 60 مسجد سطح استان برنامه‌ریزی شده و برگزاری حلقه‌های معرفت، برپایی محافل انس با قرآن، کرسی تلاوت قرآن، سخنرانی فرهیختگان، برگزاری نماز جماعت، مراسم ادعیه‌خوانی، نشست‌های بصیرتی از جمله برنامه‌های محوری در نظر گرفته شده برای معتکفین در این مساجد است.

وی با اشاره به اینکه معتکفین استان باید در زمان ثبت‌نام مبلغ 40 هزار تومان به عنوان هزینه همیاری به مسجد مورد نظر پرداخت پرداخت کنند، خاطرنشان کرد: از خیران درخواست داریم تا با کمک‌های مالی از علاقمه‌ندان به شرکت در این مراسم معنوی حمایت کنند تا شاهد رشد و شکوفایی فضایل اخلاقی در جامعه باشیم.

بزمانی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از 6 هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف در سطح استان شرکت داشتند، گفت: مراسم معنوی اعتکاف از 22 فروردین‌ماه به مدت 3 روز در مساجد سراسر کشور برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه